Ga naar inhoud

Alleen cijfers


Panna

Aanbevolen berichten

Was er verder mee bezig en kwam nog iets tegen.  Als ik van de gegevens een pivot tabel wil maken krijg ik geen gegevens opgeteld bv, aantal werkt wel, logisch telt gewoon de velden.  Maar als ik de som wil maken staat er 0.  Ik heb dit proberen op te lossen door bv Val(txtStroomkast) er voor te zetten.  Nu.... UCase(txtStroomkast) werkt ook, mar wat is het verschil eigenlijk, wat doet dit met het getal in beide gevallen?

 

Dit gedaan kwam er een nieuw probleempje, de % kolom gaf gewoon een getal zonder "%" teken, heb ik opgelost door celeigeschappen naar Percentage te zetten, of is aangepast eigenschappen gebruiken  0 "%" beter?

 

Dan heb ik 3 velden verplicht in te vullen gemaakt, kan je dit ook voor alle 3 in 1 code?  Kwestie van het netjes en overzichtelijk te houden.

 

Zou jij dit ales zo oplossen?  Merci alvast !

Test.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog iets wat ik graag zou willen toevoegen maar wil maar niet lukken.  Ik wil dat een bepaald cijfer zich in een bepaalde cel plaats van de dag voordien.  Ik heb deze code gevonden ergens, maar werkt niet.  Kan iemand mij helpen aub?   Ik heb deze code ook in het voorbeeld bestand gezet.

 

Dus stel ik geef vandaag 11/03 de gegevens in dan zou "Meeting vorige" zich op 10/03 in de kolom "Meeting dag ervoor" moeten zetten in de lege cel. Merci alvast !

 

    With Sheets("Resultaten").ListObjects("Tbl_Resultaten").DataBodyRange
    fRow = Application.Match(txtDatum, .Columns(7), 0)
    txtVorige = .Cells(fRow, 1).Value
    .Cells(fRow, 0) = .Cells(fRow, 0) + Val(Me.txtVorige.Text)
    End With

 

 

Test.xlsm

aangepast door Panna
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.