Ga naar inhoud

Is deze site nog actief?


kristof28

Aanbevolen berichten

ah, gaat het over PCH?

 

Sinds een aantal jaren (maar vooral sinds afgelopen jaar) merk je een duidelijke terugname van het aantal gestelde vragen, maar niet alleen

op ons forum, ook op de meeste andere fora (er zijn er trouwens al enkele ter ziele gegaan).

 

Je kan discussiëren over de oorzaak, maar enkele oorzaken zijn allicht dat windows/computers is/zijn stabieler en ook veel meer zelfherstellend,

gebruikers worden ook meer en meer computerminded/ -bekend, ook waren er vroeger meer problemen met virussen en malware - en ga

zo maar door.

Maar dat het aantal bezoeken mindert: daar heb je gelijk in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Passer zei:

ah, gaat het over PCH?

 

Sinds een aantal jaren (maar vooral sinds afgelopen jaar) merk je een duidelijke terugname van het aantal gestelde vragen, maar niet alleen

op ons forum, ook op de meeste andere fora (er zijn er trouwens al enkele ter ziele gegaan).

 

Je kan discussiëren over de oorzaak, maar enkele oorzaken zijn allicht dat windows/computers is/zijn stabieler en ook veel meer zelfherstellend,

gebruikers worden ook meer en meer computerminded/ -bekend, ook waren er vroeger meer problemen met virussen en malware - en ga

zo maar door.

Maar dat het aantal bezoeken mindert: daar heb je gelijk in...

Ja, dacht het al.

Mss ook dat een desktop /laptop een beetje ouderwets geworden is. Iedereen gebruikt gewoon een smartphone...

Desonanks zou ik na een jaar of 10 een nieuwe pc willen kopen. Ik heb daar een vraag over gesteld. 1 min voor ik dit topic geopend heb. Ik hoop dat er iemand antwoord. :-)

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kristof28 zei:

Ik vraag mij af of deze site nog actief is?

en je merkt aan de opvolging dus, dat we nog actief zijn :xd:

 

en ja: smartphones hebben voor een deel laptops en PC's verdrongen. (maar zelf houd ik ook nog aan mijn PC...)

Was jij dat met die vraag naar PC - maar niet voor gaming?

 

Kijk dan misschien even bij de buren:  https://tweakers.net/pcs/vergelijken/

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Passer zei:

en je merkt aan de opvolging dus, dat we nog actief zijn :xd:

 

en ja: smartphones hebben voor een deel laptops en PC's verdrongen. (maar zelf houd ik ook nog aan mijn PC...)

Was jij dat met die vraag naar PC - maar niet voor gaming?

 

Kijk dan misschien even bij de buren:  https://tweakers.net/pcs/vergelijken/

Ja,idd. Ik was verschoten van (je) reactie. Ik had geen antwoord meer verwacht.😂

Ja, dat was ik inderdaad met pc die niet dient voor gaming.😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.