Ga naar inhoud

HP 3700 nieuwe firmware


Stig

Aanbevolen berichten

Op de website van HP vindt je het nodige.

Extra tip: Lees zorgvuldig de instructies en volg stap voor stap de handleiding, anders loop je het risico dat je printer in het geheel niet meer werkt.

Extra tip2: Indien je geen ervaren computergebruiker bent zou ik dit niet zelf doen. M.a.w. als je er niet in slaagt om bovenstaande link zelf te vinden heb ik zo mijn twijfels omtrend je computerervaring. Dit is absoluut geen verwijt, maar een waarschuwing. Het updaten van firmware is in bepaalde gevallen meer dan alleen maar een programmaatje opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edc,

Bedankt voor het snelle antwoord. De link die u me doorstuurd heb ik ook gevonden maar wanneer ik deze firmware wil uploaden in XP lukt dit niet .

Ik doe alles volgens de beschrijving in het readme doc. maar dus bij het uploaden naar de printer loopt het fout en ik weet dus niet goed wat mijn fout is . Dus had ik gehoopt op een nederlandse versie van de uitleg of iemand die mij op dat punt kan verder helpen.

De printer doet ook zeer raar dwz het kalibreren duur zeeeeeer lang en als er iets uitkomt is deze pagina meestal helemaal zwart , dus daarom dacht ik de nieuwe firmware eens te proberen .

MVG Stig

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.