Ga naar inhoud

interne harde schijf


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, falstring zei:

als ik het goed lees heeft die nieuwe ,laptop geen sataslot, maar alleen een slot voor pcie schijfjes.

antwoord is dus nee.

(overigens, als je bedoelt de hd mét de oude software: het is maar de vraag of dat überhaupt wil werken op de nieuwe hardware.)

Kan ik er wel een groter inzetten dan die jij bedoelt die pcie schijfjes .

johnnyboy 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hangt ervanaf wat er nu aan grootte in zit, of het nog groter kan.

de specs die ik vind over jouw nieuwe laptop geven geen duidelijkheid over de grootte van de ingebouwde schijf, maar geven alleen mogelijkheden aan, van 128 gb t/m 1 tb.

let wel dat het zelf verwisselen van schijf in zo'n laptop nogal wat lastiger kan zijn dan' een klepje openschroeven en schijfjes verwisselen' . het is zelfs mogelijk dat de ssd op het moederbord is gesoldeerd, en dan kan je die optie helemaal vergeten.

kortom: laat de handelaar je goed informeren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, nokiaprox zei:

Volgens deze HP-pagina wordt die laptop geleverd met een 256 GB PCIe NVMe M.2 SSD. Zie ook hier.

Ik kan er niet uit opmaken of deze eenvoudig kan vervangen worden door een groter exemplaar.

 

@nokiaprox

Dank je wel dat klopt dat er standaard 256 gb in zit ik hoop dat er anderen zijn die misschien weten of ze makkelijk te vervangen voor een groter exemplaar van 500 gb .

@johnnyboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.