Ga naar inhoud

Bios HP


cittamaniak

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, p38cyq zei:

Ja, dat is normaal.

Je moet je bios firmware updaten met een blanco .bin file om van dat paswoord af te geraken.

In het bios menu, waar je nu vastzit, zie je daar een optie "bios update" ?

nee ook niet.

enigste wat ik beetje begrijp is dat ik een bin bestand moet zoeken en op usb zetten,

en dan in de laptop en dan windows knop ingedrukt houden met pijlpje naar beneden en naar boven en f10

maar krijg dan smc error.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een beetje computer "savvy" bent, lees dan eens het volgende :

 

HP consumer desktop-pc's - BIOS (Basic Input Output System) bijwerken (Windows) | HP® Klantondersteuning, ,en wel het hoofdstuk Het BIOS handmatig bijwerken vanaf een USB-flashstation (buiten Windows)

 

Ipv. een gedownload bestand te importeren op de USB drive, gebruik je het bestand in bijlage. Deze file is de  originele bios firmware voor jouw model (HP Probook 4520s), overschrijft het bestaande bestand, en maakt het paswoord opnieuw blank. 

 

Nadien zal deze file zich, bij gelegenheid, laten updaten met de meest recente versie.

 

Let wel, eea. op eigen risico! Noch ikzelf, noch PCH nemen hier geen enkele verantwoordelijk voor op.

 

hp_probook_4520s.bin

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, p38cyq zei:

Als je een beetje computer "savvy" bent, lees dan eens het volgende :

 

HP consumer desktop-pc's - BIOS (Basic Input Output System) bijwerken (Windows) | HP® Klantondersteuning, ,en wel het hoofdstuk Het BIOS handmatig bijwerken vanaf een USB-flashstation (buiten Windows)

 

Ipv. een gedownload bestand te importeren op de USB drive, gebruik je het bestand in bijlage. Deze file is de  originele bios firmware voor jouw model (HP Probook 4520s), overschrijft het bestaande bestand, en maakt het paswoord opnieuw blank. 

 

Nadien zal deze file zich, bij gelegenheid, laten updaten met de meest recente versie.

 

Let wel, eea. op eigen risico! Noch ikzelf, noch PCH nemen hier geen enkele verantwoordelijk voor op.

 

hp_probook_4520s.bin 4 MB · 0 downloads

Ik heb het gelezen maar ik heb die hele optie niet eens in me begin scherm,

enigste wat ik kan zien is dit ,

zie foto

bios.jpg

bios 1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar neen, je moet daar niet op bios drukken.

 

- Wil de procedure die ik je hierboven toestuurde eens grondig herlezen?

- Het volstaat een USB stick aan te maken op een andere pc, en met de originele firmware die ik je toezond. Niet de gedownloade van HP, dit is enkel een upgrade en zal het paswoord niet blanco maken.

- Ik zie dat je de nodige .bin file niet eens gedownload hebt? (0 downloads op dit moment?)

 

Nogmaals

1 uur terug, p38cyq zei:

Ipv. een gedownload bestand te importeren op de USB drive, gebruik je het bestand in bijlage. Deze file is de  originele bios firmware voor jouw model (HP Probook 4520s), overschrijft het bestaande bestand, en maakt het paswoord opnieuw blank. 

Dus niet het door HP aangeboden bestand gebruiken, wel de hierboven vermelde .bin file importeren.

 

Toch op te merken : de bios versie die er nu op staat is van 1/12/2010? Dwz. ong. 13 jaar oud?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, p38cyq zei:

Als je een beetje computer "savvy" bent, lees dan eens het volgende :

 

HP consumer desktop-pc's - BIOS (Basic Input Output System) bijwerken (Windows) | HP® Klantondersteuning, ,en wel het hoofdstuk Het BIOS handmatig bijwerken vanaf een USB-flashstation (buiten Windows)

 

Ipv. een gedownload bestand te importeren op de USB drive, gebruik je het bestand in bijlage. Deze file is de  originele bios firmware voor jouw model (HP Probook 4520s), overschrijft het bestaande bestand, en maakt het paswoord opnieuw blank. 

 

Nadien zal deze file zich, bij gelegenheid, laten updaten met de meest recente versie.

 

Let wel, eea. op eigen risico! Noch ikzelf, noch PCH nemen hier geen enkele verantwoordelijk voor op.

 

hp_probook_4520s.bin 4 MB · 1 download

Heb nu een free dos usb gemaakt .

complete bios erop gezet .

alleen als ik nu in dos zit en wil hem installeren staat er this progam cannot be run in dos mode

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, p38cyq zei:

Maar neen, je moet daar niet op bios drukken.

 

- Wil de procedure die ik je hierboven toestuurde eens grondig herlezen?

- Het volstaat een USB stick aan te maken op een andere pc, en met de originele firmware die ik je toezond. Niet de gedownloade van HP, dit is enkel een upgrade en zal het paswoord niet blanco maken.

- Ik zie dat je de nodige .bin file niet eens gedownload hebt? (0 downloads op dit moment?)

 

Nogmaals

Dus niet het door HP aangeboden bestand gebruiken, wel de hierboven vermelde .bin file importeren.

 

Toch op te merken : de bios versie die er nu op staat is van 1/12/2010? Dwz. ong. 13 jaar oud?

ja klopt heb ik gedaan 

heb het bestand gedownload . 

die moet ik dan vervangen voor dit bestand 68AZZ.BIN

 

en dan staat het op usb en dan ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.