Ga naar inhoud

bladwijzers verdwenen bij terugdraaien versie Firefox


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo, wegens problemen met FF op mijn PC sedert de laatste update, heb ik FF nu teruggedraaid naar de vorige versie; helaas zijn AL mijn bladwijzers, wachtwoorden .... verdwenen!

Ik heb nu wel nog een laptop waarop de nieuwste versie FF staat, maar ik durf deze niet te openen, vermoedelijk, via synchronisatie, zal op de laptop ook alles verdwenen zijn.... Hoe ga ik best te werk om via mijn laptop FF opnieuw te installeren op mijn vaste PC zodat ik al mijn bladwijzers.wachtwoorden terug heb?

Alvast bedankt hé

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan proberen je probleem op te lossen.

 

Op de laptop staat de nieuwste versie met de juiste gegevens wat betreft bladwijzers en wachtwoorden.

Start de laptop op en haal hem van het netwerk; dan kan hij niet synchroniseren.

Start FF en typ in de adresbalk about:profiles

Je krijgt dan een overzicht van de aanwezige profielen met een vermelding welk profiel in gebruik is.

Ga naar het profiel dat in gebruik is en klik bij hoofdmap achteraan op map openen.

Kopieer de inhoud van die map naar een lege usb stick of naar een aparte map op de stick.

Sluit FF en verbind de laptop weer met het netwerk maar start FF nog niet op.

 

Installeer de nieuwste versie van FF op de vaste pc en haal hem dan van het netwerk.

Start FF en typ in de adresbalk about:profiles

Je krijgt dan een overzicht van de aanwezige profielen met een vermelding welk profiel in gebruik is.

Ga naar het profiel dat in gebruik is en klik bij hoofdmap achteraan op map openen.

Kopieer de inhoud van de usb stick of van de map op de stick naar de geopende map.

Sluit FF en verbind de laptop weer met het netwerk.

 

Je mag nu op de vaste pc FF opstarten.

Deze zou identiek moeten zijn aan FF op de laptop.

Controleer of de synchronisatie iets gaat wijzigen en als dit niet het geval is, kan je ook op de laptop FF weer normaal gebruiken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.