Ga naar inhoud

Beeldscherm kleurt roze


agie

Aanbevolen berichten

Geen gegevens over je monitor, dan is het wel koffiedik kijken.

Je hebt problemen met je video kaart of de driver van je scherm.

Als eerste stap ga naar

de website van je scherm ga op zoek na de laatste driver en installeer die en kijk of dit je probleem oplost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Vind ik de driver door dit in het zoekvenster in te typen? 

Waarschijnlijk wel in de website van je monitor.

Anders het type en merk van je monitor doorgeven dan kunnen er anderen meezoeken.

4 minuten geleden, agie zei:

maar dit is omdat ik krap in mijn tijd zit.

Geen probleem, we wachten af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop AcerV3-771 nu bij mij thuis aangesloten en met dezelfde kabels en nu is er geen probleem.

Wat hier de oorzaak van is en begrijp ik niet, maar zal deze week op de andere locatie gebruiken en kijken wat er dan gebeurt. Hou graag de topic nog even open als dat oke is. Bedankt voor zover!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook de instelling 'Nachtlamp' gecontroleerd? Als die op Aan staat zal de beeldschermtint wijzigen naargelang het moment van de dag/nacht, afhankelijk van de instellingen! Misschien heb je het probleem voor de eerste keer 's nachts opgemerkt en is het nu, overdag, verdwenen? Dat zou dit fenomeen verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/10/2023 om 13:56, agie zei:

Ik heb de laptop AcerV3-771 nu bij mij thuis aangesloten en met dezelfde kabels en nu is er geen probleem.

Wat hier de oorzaak van is en begrijp ik niet, maar zal deze week op de andere locatie gebruiken en kijken wat er dan gebeurt. Hou graag de topic nog even open als dat oke is. Bedankt voor zover!

 

De laptop op de andere locatie aangesloten en ook daar geen probleem!

Probleem is dus vanzelf opgelost! Er is ook een update geweest. Misschien dat dit de oorzaak was?

Bedankt voor jullie hulp en suggesties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.