Ga naar inhoud

kan niet meer in Google drive


chrisv

Aanbevolen berichten

Hallo,

We hebben met een aantal mensen een gedeelde Google drive. Hier wordt gezamenlijke info opgeslagen. Als ik inlog in de site en dan doorklik naar onze gedeelde info krijg ik een foutmelding. (zie bijlage). Ik krijg deze melding op al mijn apparaten, laptop, iPad en smartphone. Tot voor twee dagen terug kon ik hier zonder problemen in. De andere hebben deze problemen niet. Dit is waarschijnlijk gebeurd nadat ik de instellingen van Firefox heb aangepast en gesynchroniseerd. Volgens mij heb ik niets bijzonders in Firefox gedaan, maar toch...

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast dank. ChrisV

foutmelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat het is opgelost!

bij google kan je zomaar al je gegevens en toegangen kwijtraken als ze iets in je spullen aantreffen dat hen niet zint.

beroemd is het verhaal van de grootvader die een fotootje van blote kleinkinderen in bad op zijn googledrive zette,

die was alles kwijt (maar was ook niet zo slim geweest om een backup te maken op eigen middelen....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.