Ga naar inhoud

Outlook is niet te configureren


henkbruijn

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn account verwijdert, om alles nog eens opnieuw te doen, maar er blijft een bestand staan. Die krijg ik niet verwijdert. Als ik hem verplaats, krijg ik bij het opstarten de opdracht om het bestand op te zoeken. Doe ik dat niet start outlook niet.

 

Ik wilde met een schone lei beginnen, maar zelfs dat lukt niet. Pffffffhhhhhhh!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nou, hoera! Outlook haalt- en verzend e-mails. Maar ik heb geen contacten in de map contacten. Die is leeg.

Er zijn 2 bestanden: OST en PST. Als ik het OST bestand verwijder, werkt outlook niet meer. Als ik PST als standaard zet, blijft het account toch het OST bestand gebruiken. Pffffhhhh, verwarrend.

Ook om die reden heb ik 2 accounts met de zelfde naam en mappen. Alleen in 1 map zitten mails en komen mails binnen. De andere heeft wel de sub mappen, maar is leeg. Ik krijg die allemaal niet verwijdert.

Screen Shot 11-02-23 at 09.16 AM.PNG

Screen Shot 11-02-23 at 09.22 AM.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je wel zeker dat je het .pst-bestand nodig hebt. Dat is - in de meeste gevallen - een backup-bestand. Mijn vraag is ook een beetje hoe dat .pst-bestand daar terechtgekomen is. Want bij het opnieuw opstarten van Outlook (wat je al enkele keren gedaan hebt), wordt enkel een clean .ost-bestand aangemaakt. Heb je dat misschien manueel toegevoegd, tijdens één van je vorige acties ?

 

Om te testen wat er met dat .pst-bestand gebeurt, zou ik het volgende willen voorstellen. Ga eens via C naar dat .pst-bestand en verander daar de naam in info@henkbruijn.pst.old. En probeer dan eens opnieuw op te starten. Benieuwd wat er dan gebeurt ? Als de opstart correct verloopt, probeer dan daarna eens het eerste account (dat nu niet verwijderd kan worden) opnieuw te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, henkbruijn zei:

Screen Shot 11-02-23 at 11.15 AM.PNG

 

Om te dubbelchecken: ga weer via Bestand -> Accountinstellingen naar werkblad waar o.a. .pst-bestand te vinden onder "Gegevensbestanden" is. Klik op het .pst-bestand en dan op "Locatie van map openen". Dit zou je de locatie moeten aanwijzen waar het .pst-bestand kan gevonden worden. Wordt hier geen locatie opgegeven dan klopt de foutmelding hierboven en mag je dat .pst-bestand verwijderen bij de accountinstellingen (want nutteloos).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.