Ga naar inhoud

actuele site wordt niet weergegeven


falstring

Aanbevolen berichten

op mijn hoofd-pc heb ik dit probleem:

op een bepaalde website zijn enkele pagina's vernieuwd.

op gsm, tablet en andere pcs wordt keurig (na evt f5) de vernieuwde pagina weergegeven en  in easy-php omgeving is elke wijziging na f5 wél direct zichtbaar op deze pc.

op mijn hoofd-pc blijft de oude tekst hardnekkig terugkomen, in alle vijf browsers, en geen f5 of equivalent die dat verandert.

er moet dus een oorzaak op deze pc zijn.

info:

- alle genoemde apparaten draaien op hetzelfde netwerk, dus dat is niet de boosdoener

- de dns-instellingen op de pcs zijn gelijk

- op de hoofd-pc alle browsegeschiedenis en cookies verwijderd

- (om te kijken of dat iets zou opleveren:) firefox gedeïnstalleerd, alle resten verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd, géén effect.

- flushdns uitgevoerd

- pc na elk van deze acties opnieuw opgestart.

- hik bij provider: nee, andere sites bij zelfde provider reageren normaal op f5.

- in easy-php omgeving is elke wijziging na f5 wél direct zichtbaar op deze pc.

ik heb geen flauw idee waar ik de oplossing nu nog moet zoeken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, falstring zei:

schopje.....

is er echt niemand  met een suggestie om me hiervan af te helpen???

 

Je hebt dan ook zowat alles gedaan wat een "normaal" PC-gebruiker maar zou kunnen bedenken ??? En dat alles zonder enig tastbaar resultaat. Lijkt me weer één van die wonderlijke raadsels van de techniek te zijn. Maar mocht er nog iemand iets anders kunnen bedenken wat je nog niet geprobeerd hebt ... feel free !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.