Ga naar inhoud

Contacten importeren


Teo

Aanbevolen berichten

Wegens omschakeling van Telenet naar Scarlet krijg ik eerstdaags mijn nieuwe sim kaart van Scarlet. Nu wil ik mijn contacten importeren en dan lees ik ; plaats de simkaart in je apparaat , open de app contacten op mijn smartphone en tik dan onderaan op Corrigeren en beheren , importeren van simkaart .

Nu als ik naar mijn app contacten ga zie ik onderaan  nergens Corrigeren en beheren staan . Wel Contacten , Hoogtepunten en oplossen en beheren .

Ik heb een Poco X3pro met een android versie 12SkQ1

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Teo zei:

Wegens omschakeling van Telenet naar Scarlet krijg ik eerstdaags mijn nieuwe sim kaart van Scarlet. Nu wil ik mijn contacten importeren en dan lees ik ; plaats de simkaart in je apparaat , open de app contacten op mijn smartphone en tik dan onderaan op Corrigeren en beheren , importeren van simkaart .

Nu als ik naar mijn app contacten ga zie ik onderaan  nergens Corrigeren en beheren staan . Wel Contacten , Hoogtepunten en oplossen en beheren .

Ik heb een Poco X3pro met een android versie 12SkQ1

 

Dit lijkt me betere oplossing

 

contacten-overzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek eens in uw handleiding hoe contacten overzetten van simkaart naar uw phone.

Eens die op uw phone staan kan je de nieuwe simkaart gebruiken. U beslist daarna om uw contacten op de phone te laten of deze terug op uw nieuwe sim te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.