Ga naar inhoud

selectief verwijderen van URL's


Aanbevolen berichten

Mijn vriend Google zegt volgende:

 

Websites wissen uit Safari geschiedenis Mac

Open de Safari applicatie op je Mac, klik in de menubalk op 'Geschiedenis' en kies voor 'Toon volledige geschiedenis'. Klik vervolgens met een secundaire klik (rechtermuisknop) op de website die je wil wissen en kies voor 'Verwijder'. Op deze manier kun je ook meerdere websites selecteren (m.b.v. de command⌘-toets) en vervolgens in één keer verwijderen via de secundaire klik.

 

Of:

Specifieke pagina’s uit de geschiedenis verwijderen

  1. Klik in Safari op ‘Geschiedenis’ in het menu bovenaan.
  2. Selecteer ‘Toon volledige geschiedenis’.
  3. Zoek de pagina die je wilt verwijderen. Je kunt de naam van de website typen in het zoekveld.
  4. Houd de Control-toets ingedrukt en klik op de pagina die je wilt verwijderen.
  5. Klik op ‘Verwijder’.

2%20in%20duidelijke%20zoekgeschiedenis%20mac_1686845447.png?auto=format&fm=png&ixlib=php-3.3.1&q=60&w=608

 

 

 

Bron: https://www.appletips.nl/website-wissen-safari-geschiedenis/ en https://macpaw.com/nl/how-to/clear-search-history-mac

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Goedemorgen de Porrelaar

 

Dank u vooor uw antwoord. Ik heb allicht mij slecht uitgedrukt want ik wil bv 25 files verwijderen met 1 actie. Ik weet dat er zoiets bestaat en met het ingedrukt houden van enkele toetsen gaat men naar de laatste file , die eruit moet, wordt alles tussen de eerste file en de laatste blauw gekleurd . Dan drukt men op toets ??? om die blok te verwijderen. Wil je aub de juiste werkwijze neerpennen  aub. 

 

Waarvoor hartelijke dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heer Lendal, u richt zich tot mij in uw laatste bericht, maar ik heb helemaal niet gereageerd in dit topic. Dat was clarkie die reageerde. 
 

Ik kan u niet helpen met dit probleem. Ik heb wel een iMac, maar die draait niet meer op Mac OS, maar op Linux Mint. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.