Ga naar inhoud

Instellingen cookies op Motorola G9


Aanbevolen berichten

Beste helpdesk,

 

Ik gebruik een Motorola G9 Play. (Android versie 11)


Ik krijg bij de internetbrowser geen gegevens meer.
Ook bij het openen (aanmelden) van sommige apps wordt alle informatie geblokkeerd.
Telkens krijg ik de melding "Geen cookies gevonden. Zorg ervoor dat cookies worden toegelaten in uw browser".

 

In de "instellingen" en "site-instellingen" bij Google Chrome staat dat alle cookies worden geaccepteerd.
Ook na restart van de smartphone en de apps lukt het niet.

Op alle mogelijke plaatsen staan de cookies-instellingen correct aangevinkt.

 

Misschien is "terug instellen naar de fabrieksinstelling" een oplossing, maar dat is het laatste wat ik zou doen.

 

Heeft iemand een oplossing hiervoor ?
Oprechte dank bij voorbaat.

 

Groetjes.

 

Jan

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Jcr00P zei:


Ook bij het openen (aanmelden) van sommige apps wordt alle informatie geblokkeerd.
 

 

 

 

Over welke Apps heb je het dan?

 

Staat er een beveiligings App op je smartphone? Welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, clarkie zei:

 

Over welke Apps heb je het dan?

 

Staat er een beveiligings App op je smartphone? Welke?

He Clarkie,

 

Twee smartphones hebben een "Norton 360" beveiliging. Deze gsm (van de vrouw) is niet de beheerder van de app. Er staat zelfs geen app daarvan op dit toestel.

Ikzelf ben wel beheerder van deze NORTON en TELENET app en ik heb deze problemen helemaal niet.

Op mijn ONE. PLUS 11 5G (Android 14) functioneert alles perfect, We gebruiken hetzelfde Telenet netwerk.

 

Niet alles wordt geblokkeerd.

Een app "ITSME" voor veilig inloggen op overheids en burgerplatform,  een online bankieren app van "KBC", een app "MIJN GENEESMIDDELEN" voor het bekijken van de digitale medische voorschriften van de huisarts.

Er zijn er nog enkele, maar minder belangrijk. De apps verwijderen en terug installeren (met reboot) helpt niet. Het cache geheugen is ook leeg.

 

Toch vreemd niet ?

Bedankt voor uw antwoord.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de Apps Itsme en Kbc niet kan gebruiken en dus openen vermeld je best eens wat er juist gebeurd als je ze probeert te openen. Welke foutmelding krijg je als je probeert in te loggen?


Voor het inloggen bij de KBC app hoef je ook helemaal geen browser te gebruiken. 
KBC staat toch als App op de smartphone? Of open je eerst Google. Chrome en ga ja naar de website van KBC?

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, clarkie zei:

Als je de Apps Itsme en Kbc niet kan gebruiken en dus openen vermeld je best eens wat er juist gebeurd als je ze probeert te openen. Welke foutmelding krijg je als je probeert in te loggen?


Voor het inloggen bij de KBC app hoef je ook helemaal geen browser te gebruiken. 
KBC staat toch als App op de smartphone? Of open je eerst Google. Chrome en ga ja naar de website van KBC?

 

1712177873943651174848485783465.thumb.jpg.7207d064204b3a6b3c81b0428ecc0d72.jpgHoi Clarkie,

Een voorbeeld in bijlage.

De onderste zin komt altijd terug.

Groeten.

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open op de bewuste smartphone Google Chrome.

klik rechtsboven op de drie puntjes
Klik op instellingen. 
Klik dan op Privacy en beveiliging.

Ga naar cookies van derden.

Is cookies van derden toestaan aangevinkt? Indien niet activeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/4/2024 om 19:12, clarkie zei:

 


Voor het inloggen bij de KBC app hoef je ook helemaal geen browser te gebruiken. 
KBC staat toch als App op de smartphone? Of open je eerst Google. Chrome en ga ja naar de website van KBC?

 

 

Hier kwam geen antwoord op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/4/2024 om 11:49, Jcr00P zei:

 

 

Een app "ITSME" voor veilig inloggen op overheids en burgerplatform,  een online bankieren app van "KBC", een app "MIJN GENEESMIDDELEN" voor het bekijken van de digitale medische voorschriften van de huisarts.

Er zijn er nog enkele, maar minder belangrijk. De apps verwijderen en terug installeren (met reboot) helpt niet. Het cache geheugen is ook leeg.

 

 

Op 3/4/2024 om 19:12, clarkie zei:

Als je de Apps Itsme en Kbc niet kan gebruiken en dus openen vermeld je best eens wat er juist gebeurd als je ze probeert te openen. Welke foutmelding krijg je als je probeert in te loggen?


Voor het inloggen bij de KBC app hoef je ook helemaal geen browser te gebruiken. 
KBC staat toch als App op de smartphone? Of open je eerst Google. Chrome en ga ja naar de website van KBC?

 

 

10 uren geleden, Jcr00P zei:

Dat klopt helemaal. Maar met de geneesmiddelen-app lukt het niet.

Jan

 

Op zijn minst verwarrend omdat je eerst aangeeft dat je problemen hebt met de ItsMe en KBC App. Niet dus?

 

Wat het cookies probleem betreft, en je aangeeft dat cookies correct ingesteld staan, probeer onderstaande 4 mogelijke oplossingen:

 

  1. Open een nieuw browservenster.
  2. Wis het cachegeheugen van de browser en verwijder de cookies. Meer informatie over het wissen van het cachegeheugen en de cookies.
  3. Browse privé. Meer informatie over privé browsen in Chrome.
  4. Wijzig de privacyinstellingen van uw browser. Meer informatie over het wijzigen van de privacyinstellingen.

 

Lost dat je probleem nog niet op?

Indien een App als Norton ( of gelijkwaardig) aanwezig schakel uit en probeer opnieuw.

 

Nog dezelfde foutmelding? 

Test eens met een andere browser zoals https://play.google.com/store/search?q=firefox&c=apps&hl=nl&gl=US 

Lukt het met deze browser wel? Verwijder dan Google Chrome volledig van de smartphone en installeer opnieuw.

 

Nog niet opgelost? Misschien toch best eens een reset van je toestel doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.