Ga naar inhoud

Nieuwe laptop Lenovo


Teo

Aanbevolen berichten

Zo juist mijn nieuwe laptop Lenovo IdeaPad Slim 3 mogen ontvangen , opgeladen . Scherm verschijnt en English is geslecteerd ( blauw ) Ik zet mijn muisaanwijzer op Nederlands maar krijg ik niet geselecteerd . Onderaan rechts van het scherm staat wel Yes maar ik weet niet of ik daar op kan klikken want English is nog altijs geselcteerd ( blauw ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Teo zei:

Ik zet mijn muisaanwijzer op Nederlands

En hoe doe je dat? Doe je dat met het ingebouwde touchpad of gebruik je een externe muis?

Ik zou voorlopig geen externe muis gebruiken. In ieder geval geen draadloze muis. Dat doe je pas wanneer Windows op de juiste manier (in de juiste taal enz.) is geïnstalleerd.

Gebruik dus het ingebouwde touchpad. Werkt dat ook niet, gebruik dan de pijltjestoetsen om de juiste taal (Nederlands) te selecteren.

 

1 uur geleden, Teo zei:

Onderaan rechts van het scherm staat wel Yes maar ik weet niet of ik daar op kan klikken want English is nog altijs geselcteerd ( blauw ) 

Niet op Yes klikken, wanneer English nog geselecteerd is, want dan krijg je een Engelstalige versie van Windows en dat wil jij vast niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost . Ik had een draadloze muis met dat kleine adapterje bij .en dat laatste had ik in niet in een usb poort van mijn laptop gestoken . Nu kon ik verder doordat ik een bluetooth verbinding heb kunnen maken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.