Ga naar inhoud

reset probleem tablet SAMSUNG GALAXY TAB S7 FE 64GB


Aanbevolen berichten

Ik heb van de ene dag op de andere problemen met de tablet .

Bij het opstarten kreeg ik de melding      ;  je bent offline

Daarna in instellingen geprobeerd om verbinding te maken 

Kreeg iedere keer de melding   :  mislukt 

Daarna geprobeerd om de stekker uit de modum te halen en 2 min. te wachten 

Geen resultaat

Ziggo gebeld , maar komen er niet uit , alleen de mogelijkheid om de tablet helemaal uit te zetten ,en weer opnieuw op te starten

En dat lukt niet 

Als ik op de aan/uit knop druk , dan krijg ik normaal een keuze , en ook  opnieuw opstarten

En dit komt niet 

Volgens ons (mij en ziggo ) is dit het probleem ????

 

Verder heeft mijn vrouw dezelfde tablet

We hebben allebei de zelfde samsung A53 telefoon 

En ik heb mijn laptop

En televisie

En dit werkt allemaal wel 

 

Hebben jullie nog een idee wat hier aan de hand is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bernard zei:

Als ik op de aan/uit knop druk , dan krijg ik normaal een keuze , en ook  opnieuw opstarten

Nee, dat klopt niet. Alleen op de aan/uitknop drukken is niet de juiste methode.

Je moet tegelijkertijd op de aan/uitknop én de volume omlaag knop drukken. Houd beide knoppen ingedrukt totdat je de keuze krijgt voor Uitschakelen of Opnieuw opstarten.

 

Soms kan het langer duren voordat je die keuzes krijgt. Blijf dan de aan/uitknop en de volume omlaag knop wat langer indrukken: denk aan 10 seconden.

 

Een andere manier om de tablet uit te schakelen is door van helemaal bovenaan naar beneden te vegen op je scherm. Je krijgt dan een powerknop (Aan/uitknop) te zien. Tik op die powerknop en dan hoor je ook de keuze te krijgen tussen Uitschakelen en Opnieuw opstarten.

 

Uit de handleiding van je tablet:

 

6642488741cae-handleiding_uitschakelen.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bernard zei:

je bent een kanjer , maar dat wist je wel he ?

Ja, dat wist ik wel. We doen hier niet aan valse bescheidenheid. 😉 Iemand heeft daar al een liedje over gemaakt:

 

 

Fijn dat je tablet weer naar behoren functioneert. Een lid van het PCH team zal dit topic afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.