Ga naar inhoud

Belkin Wireless modem-router N1


Lars

Aanbevolen berichten

Hey Lars,

Ik ben aan het zoeken geweest naar de drivers van uw laptop, maar helaas vind ik deze zelfs niet terug op de site van Acer zelf. Dat programma dat stegisoft gaf, kan je beter voor Everest Home Edition gebruiken. Als u dit geïnstalleerd is start u het programma op en in het hoofdmenu klik je op "Apparaten", dan op "Fysieke apparaten". Laat dan weten wat er bij het symbool (zie onderaan naar afbeelding) staat.

Netwerkkaart.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey Lars,

Ik ben aan het zoeken geweest naar de drivers van uw laptop, maar helaas vind ik deze zelfs niet terug op de site van Acer zelf. Dat programma dat stegisoft gaf, kan je beter voor Everest Home Edition gebruiken. Als u dit geïnstalleerd is start u het programma op en in het hoofdmenu klik je op "Apparaten", dan op "Fysieke apparaten". Laat dan weten wat er bij het symbool (zie onderaan naar afbeelding) staat.

ik zie het nergens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik maar 1 raad geven:

Ga naar de computerzaak want uw hebt geen netwerkkaart of wifkapot.

h

hoeveel kost het ongeveer om er naartoe te gaan en kan het probleem ook niet liggen aan een kabel die fout zit of iets dat ng niet geinstalleerd is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van belkin N Wireless Usb kost tussen 30 en 60 euro naargelang de winkel.

Van belkin N Wireless Usb zijn er 2 soorten in omloop.

De schuine brede versie en de recht opstaande versie.

De rechtopstaande versie is veel beter (volledig zwart)

Er zit een bijgeleverd usb staander + kabel maar je kan die ook zo in de usb steken.

Installatie:

eerst cd-rom

volgt de instructie en op gegeven moment vraagt die naar belkin N Wireless Usb.

Dan steek u die in de usb.

Het is beter dat je dezelfde merk neemt als de modem/router van u die van Belkin is.

Een kabel die niet goed werkt kan ook maar je moet toch wel minimum de netwerkkaart zien. Netwerkkaart ziet je ook zonder dat de kabel in zit.

Om zeker van te zijn dat geen netwerk hebt doe je zo:

Start

Uitvoeren

Typ ipconfig /all

Eerst zie je Windows IP configuratie

met gegevens

Daar onder ziet je

Ethernet Adapter Lanverbinding (Dat is netwerkkaart van de lan - dus kabel)

met gegevens

Daaronder ziet je

Ethernet Draadloos of wireless zoiets (dat is draadloos netwerk - dus zonder kabel)

met gegevens.

Nu zie ik:

Net onder beschrijving staat uw netwerkkaart of Draadloos netwerk

Als je dat ziet hebt je wel netwerkkaart of draadloos of beiden.

Dan kunnen we alsnog helpen aan een driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.