Ga naar inhoud

Belkin Wireless modem-router N1


Lars

Aanbevolen berichten

Goeiedag,ik heb altijd de belkin wireless modem-router N1 gebruikt,maar ik heb net mijn laptop geformateerd,en nu wil ik het dus opnieuw installeren.

ik heb de stappen gevolgt

1)gele kabel aangesloten in 'to wired computers' en aan de achterkant van mijn laptop.

2)de adsl-kabel aangesloten in de muur en in de 'to ADSL' in de modem-router.

3)voedingsadapter van de modem-router aangesloten op de zwarte poort aan de achterkant van de router.(power)

4)de router startte op,alles werkt uitstekend,nu zou ik normaal de cd-rom moeten opstarten,dat lukt,dan moet ik het land selecteren waar ik me bevind,als ik belgie kies en doorgaa,vink ik aan dat ik alle stappen hebben gevolgt en ga nog eens verder.dan begint het met zoeken naar de router en verbinding te brengen,maar dit lukt niet :s wie kan me helpen?

bij voorbaat,danku

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Staan je router en je laptop allebei op dhcp enabled?

Op de pc kan je dit vinden bij de eigenschappen van je netwerkverbinding en op je router kan je ook rechtstreeks inloggen met je browser. Daarvoor heb je wel het ip adres van je router nodig. Normaal is dat iets in de aard van 192.168.1.1

Als je het ip niet (meer) kent, kan je het opzoeken in de handleiding. Als het niet lukt met het ip adres uit de handleiding, moet je de router resetten naar de fabrieksinstellingen maar dan moet je wel alle settings opnieuw ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan je router en je laptop allebei op dhcp enabled?

Op de pc kan je dit vinden bij de eigenschappen van je netwerkverbinding en op je router kan je ook rechtstreeks inloggen met je browser. Daarvoor heb je wel het ip adres van je router nodig. Normaal is dat iets in de aard van 192.168.1.1

Als je het ip niet (meer) kent, kan je het opzoeken in de handleiding. Als het niet lukt met het ip adres uit de handleiding, moet je de router resetten naar de fabrieksinstellingen maar dan moet je wel alle settings opnieuw ingeven.

er staan nog geen netwerken bij netwerkverbindingen,en ik weet niet zo goed welke ik moet aanmaken,heb al geprobeert om

verbinding met internet maken => ik heb een cd-rom met software van een internet-provider=> voltooien => cd-rom insteken => geen resultaat,werkt nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met kabel naar adsl modem verbindt dan hebt je geen cd-rom nodig.

Doe deze test.

Van laptop rechtstreeks naar adsl modem met kabel zonder router.

Kan je nu op internet?

sorry,ik snap niet echt wat u ermee bedoelt :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien ga je met de kabel van de adsl modem naar de router.

In plaats van naar de router naar de laptop.

srry,maar wat is het verschil tussen de modem en de router,dat is wat ik misschien verkeerd doe =/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Modem is een toestel waar adsl telefoondraad binnenkomt.

Een router is belkin wireless modem-router N1.

Van modem gaat een kabel naar belkin wireless modem-router N1

Die kabel moet je los maken en in de laptop steken.

Hebt je nu internet. (Netwerkverbinding is iets anders)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.