Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In "Apparaten en printers" klik daar eens het onderdeel "Apparaten" open.

Zijn je hub's hier nog te zien?

 

Blijkbaar heb je in 2016 ook al eens probleem gehad - verbinding tussen computer en WD hub was verdwenen.

Geplaatst: (aangepast)

Ga eens lezen in de handleiding vanaf blz. 69

Hopelijk kan je er aan uit.

 

Eerlijk gezegd denk ik niet dat een systeemherstel die verbinding kan herstellen.

aangepast door Calvus
Geplaatst:

Klik tegelijk de Windows & R toets (uitvoeren opent) type daar  services.msc klik op OK>
zoek in de lijst die opent naar:  “Function Discovery Resource Publication” dubbel klik erop en maak daarvan een printscreen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.