Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

even toch mijn andere vraag herhalen:

Zojuist, ruskic zei:

Wat vertelt Verkenner dan van die teruggehaalde bestanden: zijn ze te zien, hebben ze de correcte extensies?

Geplaatst:
10 uren geleden, Passer zei:

even toch mijn andere vraag herhalen:

Verkenner heeft alles netjes aan, omschrijving, grote, map, allen geen enkele bestand ( ik heb verschillende locatie in map en bestande geprobeerd) kan niet geopend worden,.

Geplaatst:

Kan je hier een drietal van die bestanden even plaatsen (*) - liefst met verschillende extensies - dan kunnen we even zien of wij ze open krijgen?

(en anders zal p38cyq even ter hulp moeten komen denk ik :xd: )

(*) uiteraard geen privébestanden

Geplaatst:
Op 23/5/2025 om 08:30, Passer zei:

Kan je hier een drietal van die bestanden even plaatsen (*) - liefst met verschillende extensies - dan kunnen we even zien of wij ze open krijgen?

(en anders zal p38cyq even ter hulp moeten komen denk ik :xd: )

(*) uiteraard geen privébestanden

FW Planned Maintenance with Downtime FW & Drivers update Site EU SA Product Service ProLiant DL360 G5 G6 G7 G4 Duration 5 Hours Stat Date and time 24 03 2013 (04 00 AM CET) Ticket # E-C11088362.msg 01.docx

Geplaatst:
Op 23/5/2025 om 08:37, p38cyq zei:

Wil ook de totale grootte vermelden van die gerecoverde bestanden? Easeus vermeldt dat de gratis versie slechts 2Gb recupereert. 

1,44 TB heb ik kunnen herstellen, allen heel vel bestandenworden niet geopend

Geplaatst:

01.docx: image.png.780a201b55374c139a11b1a2d690f932.png

ik vermoed dat de inhoud van het bestand voor een deel overschreven werd, het wordt dus wel teruggehaald, maar als enkele clusters brak zijn of ontbreken ben je er niets mee...

het msg-bestand: daarvoor heb je uiteraard Outlook voor nodig...

nu heb ik dat wel, maar ik loop vast op image.png.4d49498df4f1922346c460920ddc1ebc.png

en ik denk dat - voor het openen ervan - ik er niet het geschikte paswoord voor heb. 

Ik vrees dus dat er een boel teruggehaalde bestanden fouten vertonen.

maareuh... lees ook eens HULP met externe schijf - Archief Windows 10 - PC Helpforum het gaat zowat over hetzelfde en kijk

vooral even naar de posts van p38cyq, waar die het heeft over Testdisk(=Photorec)

Geplaatst:
50 minuten geleden, Passer zei:

01.docx: image.png.780a201b55374c139a11b1a2d690f932.png

ik vermoed dat de inhoud van het bestand voor een deel overschreven werd, het wordt dus wel teruggehaald, maar als enkele clusters brak zijn of ontbreken ben je er niets mee...

het msg-bestand: daarvoor heb je uiteraard Outlook voor nodig...

nu heb ik dat wel, maar ik loop vast op image.png.4d49498df4f1922346c460920ddc1ebc.png

en ik denk dat - voor het openen ervan - ik er niet het geschikte paswoord voor heb. 

Ik vrees dus dat er een boel teruggehaalde bestanden fouten vertonen.

maareuh... lees ook eens HULP met externe schijf - Archief Windows 10 - PC Helpforum het gaat zowat over hetzelfde en kijk

vooral even naar de posts van p38cyq, waar die het heeft over Testdisk(=Photorec)

Hoi Passer, in algemeen ik zou toch moeten tevreden zijn wat ik heb kunnen terug halen met behulp van deze Pc hulp forum. als er verder is niks meer te doen dan mijn grote bedankt aan alles wat er is voor mijn als hulp aangeboden.

Geplaatst:

ok, Ruskic, jij tevreden? wij tevreden! (nu ja, àlles probleemloos terughalen zou natuurlijk nog mooier geweest zijn.)

graag met je meegedacht enne: bedenk wat ik op 16 april schreef (bovenste post van mij op blz 2) i.v.m. je belangrijke bestanden !

Geplaatst:
55 minuten geleden, Passer zei:

ok, Ruskic, jij tevreden? wij tevreden! (nu ja, àlles probleemloos terughalen zou natuurlijk nog mooier geweest zijn.)

graag met je meegedacht enne: bedenk wat ik op 16 april schreef (bovenste post van mij op blz 2) i.v.m. je belangrijke bestanden !

Ik wil je heel erg bedanken en natuurlijk alle andere om me te helpen.

Ik heb naar jou geluisterd, nu heb ik drie externe schijven.

, het is beetje laat maar niet helemaal laat.

Bedankt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.