Ga naar inhoud

[OPGELOST] pop up zoeken


Gast marcolien

Aanbevolen berichten

Gast marcolien

hallo, op mijn site www.manoirdepinel.fr staat volgens Google een pop up venster?? wat verboden zou zijn, ik weet alleen niet waar, je hoort ping en dan zegt ie7 dat het een script is, maar welk scropt en waar?? wie weet raad? als ik in bronnen kijk zie ik wel een of andere /formula/? staan. Ik heb zojuist ook publ 2007 aangeschaft, maar het help niets.:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een website maken doe je best met de juiste en aangepaste programma's en niet met een office toepassing die een bestand kan opslaan als html.

Dergelijke toepassingen genereren een hoop code die bijna niet te lezen is om te verbeteren (en die eigenlijk niet nodig is) en bovendien werkt je site dan niet of slecht in een andere browser dan IE.

Jouw site is niet te bekijken met Firefox.

Een goede raad: schaf jezelf een programma aan dat bedoeld is om websites te bouwen en herbegin vanaf nul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcolien
Een website maken doe je best met de juiste en aangepaste programma's en niet met een office toepassing die een bestand kan opslaan als html.

Dergelijke toepassingen genereren een hoop code die bijna niet te lezen is om te verbeteren (en die eigenlijk niet nodig is) en bovendien werkt je site dan niet of slecht in een andere browser dan IE.

Jouw site is niet te bekijken met Firefox.

Een goede raad: schaf jezelf een programma aan dat bedoeld is om websites te bouwen en herbegin vanaf nul.

ja, goed idee misschien, maar heb net 200,-Euro voor pub 2007 betaald, omdat ik er vanuit ga, dat dat een goed programma voor webstite te maken is. voor niet zulke handige mensen als ik. Ik heb zelf het vermoeden dat er een script in de navigatiebalk is gestopt door MS.ofzo. heeft er niemand een advies misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je daar Publisher 2007 mee?

Publisher is een heel goe programma om allerhande (reclame)drukwerk, visitekaartjes en pamfletten te maken maar totaal ongeschikt om een website mee te bouwen.

Spijtig van de centen. :s

Ow jee dat vind ik erg......Heb je die keuze zelf gemaakt of hebben ze dat aangeraden? Als ze u dat aangeraden hebben zou ik toch nog mijn geld proberen terug te eisen ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast marcolien
Ow jee dat vind ik erg......Heb je die keuze zelf gemaakt of hebben ze dat aangeraden? Als ze u dat aangeraden hebben zou ik toch nog mijn geld proberen terug te eisen ze.

hallo, ik had zelf de beslissing genomen om pub 2007 te kopen, omdat ik een keer "officieel" wil doen, omdat pub 2003 een versi van een kennis was. en beviel me prima, maar ik denk gewoon dat er iets is in gestopt van deze of geene of een soort virus? ik weet t niet, vandaar mijn vraag om raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik had zelf de beslissing genomen om pub 2007 te kopen, omdat ik een keer "officieel" wil doen, omdat pub 2003 een versi van een kennis was. en beviel me prima, maar ik denk gewoon dat er iets is in gestopt van deze of geene of een soort virus? ik weet t niet, vandaar mijn vraag om raad.

Kijk ik wil je helpen, je hebt echt geen virus hoor.

als je jouw webpagina's wil doorsturen naar mij: tjoepke@bler.be dan zal ik voor jou deze code bewerken, zodanig het voor iedereen zichtbaar is. Jij moet dan enkel nog de bestanden uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voor mijn website's altijd macromedia dreamweaver. Is wat prijzig, maar je kunt er alles mee doen. Programma's die bij office horen zoals publisher of frontpage die zijn gewoon slecht. ze zetten er van allerlei code tussen, en dingen die totaal niet nodig zijn.

Ik zou gewoon bij het aanpassen van je website de pagina's openen in macromedia dreamweaver. Of gewoon zorgen dat je een CMS systeem hebt draaien op de host. Dan kun je alle tekst gewoon aanpassen vanuit internet, zonder dat je je pagina's moet uploaden naar de server.

Wil je dit zelf maken, moet je wel wat verstand hebben van PHP. Maar er zijn ook CMS paketten te downloaden op internet.

Het beste is gewoon overstappen naar macromedia dreamweaver. En alvast beginnen met HTMLcode te leren. Het beste om te beginnen is eigenlijk gewoon met kladblok. En daarna over te stappen naar een programmatje dat snel code kan genereren, terwijl je aan het typen bent.

Ik gebruik namelijk zelf in macromedia dreamweaver NOOIT meer het schermpje om een voorbeeld te bekijken en zo met klikken-plakken. Maar altijd de code compiler zodat ik het zelf schrijf.

Hoop dat je er wat aan hebt.

Hier wat linkjes over wat ik sprak:

macromedia dreamweaver: webontwerpsoftware, HTML-editor | Adobe Dreamweaver CS4

HTML code handleiding: Handleiding HTML - De Nederlandse informatiebron op het gebied van HTML en CSS

Met vriendelijke groet,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.