Ga naar inhoud

microsoft edge updat werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo

Ik krijg de volgende foutmelding van microsoft edge.
Zie afbeelding, hoe kan ik dat probleem oplossen.
Ik heb al vaak geprobeerd om het zelf op te lossen maar zonder resultaat.

m.v.g

John

Naamloos.jpg

aangepast door dijkrat
  • dijkrat wijzigde de titel naar microsoft edge updat werkt niet
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

probeer dan maar eens: 

ga instellingen/apps/geïnstalleerde apps.

klik op de drie puntjes naast ms edge, en kies wijzigen

bevestig in volgend schermpje dat je wil wijzigen.

na voltooiing ga start/afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten' 

(let wel: dat is een andere procedure dan de pc even uit en weer aan zetten, dus ja, kies opnieuw opstarten!)

Geplaatst:

'k heb het idee dat het niet met Edge maar met je windows update te maken heeft.

Maar eerst even dit: ik merk dat je nog met de 10 zit, terwijl die in oktober eindigt... (enfin, je kan er mee blijven werken, maar hij wordt niet meer bijgehouden)

Heb je een bepaalde reden om bij de 10 te blijven en niet naar de 11 over te gaan?

(enne, Dijkrat: welkom op PCH !  :) )

Geplaatst: (aangepast)

ik heb geen idee waarom in bij windows 10 blijf.

Misschien idd naar windows 11 overstappen.

Maar kan ik windows 11 over 10 installeren zonder dat ik alles opnieuw moet instaleren.

Ik heb wel windows 11 heb ik 1x van het web gehaalt.

Windows 11 [HomeProEnterprise] - [Multi12] - [O365] - NL - (24H2) 26100.2894 + Multi Installer (42 in 1)

Deze versie heb ik 

aangepast door dijkrat
Geplaatst:
3 minuten geleden, dijkrat zei:

Maar kan ik windows 11 over 10 installeren zonder dat ik alles opnieuw moet instaleren

Ja, dat kan zonder problemen en dan is het probleem van je updaten/Edge ook van de baan.

Alleen: wat bedoel je met 'multi installer 42 in 1?

Geplaatst:
58 minuten geleden, dijkrat zei:

Maar hoe kan ik van windows 10 naar 11 gaan.

Ik wacht hier nog even mee tot ik zeker ben dat je niets om zeep helpt...  (bv die Multi Installer (42 in 1) )

Waar haal je die term 'Multi installer" vandaan? Merk je die op je systeem, staat die bij je apps,...  ? ?)

Voor ik dus met zekerheid weet waarover die gaat, ga ik je nog niet op weg naar de 11 zetten...)

Plus (belangrijk, zeker in de gaten te houden, maar het is eventueel te omzeilen): kan je systeem windows 11 aan?

(als je systeem het niet aan kan, is het dus te omzeilen, maar dan moet je dit wel jaarlijks doen !)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.