Ga naar inhoud

microsoft edge updat werkt niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

die Multi Installer (42 in 1) ) heb ik nog niet gebruikt. En nog niks mee gedaan.

Die kwam ik per toeval tegen.

De term multi installer komt niet van mij ik heb dat dus gewoon gedownload.

Ik draai nu gewoon met windows 10.

En idd mijn systeem heeft geen tpm.

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

OK, die Multi-installer, daar deed je dus nog niets mee 

Verder eerst nog enkele vragen:

a. Zelf zou ik in jouw geval gewoon van bepaalde programma's (mail, browser,...) een backup maken en windows 11 clean installeren (en dus van nul af aan beginnen - met een schone lei)

Je moet dan nadien wel al je progs terug installeren (en eventueel de keys ervoor terug opvissen) maar normaal is dat snel gedaan

b. Heb jij al Uefi en GPT voor je schijven?)

> heb ik GPT?  Open schijfbeheer, klik rèchts op je schijf  (hierop dus:  image.png.47a4212507276161d325449f7ba86050.png

en kies daar voor Eigenschappen en daar klik je tabblad Volumes open : daar vind je dan dit:   image.png.31dffa2b38ec9577149bb1f4b80b6722.png

> Heb ik Uefi ? image.png.c8c06fefb257a3f2cab3f83fac2904e4.png

Geplaatst: (aangepast)

Ik was benieuwd waar die installer vandaan kon komen en vond dit:

Die specifieke installer met de naam Windows 11 [Home Pro Enterprise] - [Multi 12] - [O365] - NL - (24H2) 26100.2894 + Multi Installer (42 in 1) lijkt niet afkomstig te zijn van een officiële Microsoft-bron zoals microsoft.com. De naam en samenstelling doen eerder denken aan een samengestelde of aangepaste installatiebundel die vaak circuleert op forums, torrentsites of warez-platformen.

🔍 Waarom dit verdacht is:

• Microsoft biedt geen “42 in 1” installers aan.
  • De combinatie van Home, Pro, Enterprise én Office 365 in één pakket is ongebruikelijk en wijst op een niet-officiële distributie.
  • De buildversie 26100.2894 komt overeen met de 24H2-release van Windows 11, maar officiële ISO-bestanden zijn meestal per editie beschikbaar, niet als alles-in-één bundel.

⚠️ Let op: Het gebruik van dergelijke installers kan risico’s met zich meebrengen:

• Mogelijke malware of ongewenste software.
  • Licentieproblemen of activatieconflicten.
  • Geen garantie op updates of ondersteuning.

Als je op zoek bent naar een legitieme Windows 11-installatie, raad ik aan om te downloaden via Microsofts officiële downloadpagina.

Je kan deze installer dus beter niet gebruiken, en de officiële Microsoft-weg volgen, via MCT.

@Passer kan je daar verder in begeleiden.

aangepast door nokiaprox
Geplaatst:

OK, Uefi èn GPT - da's prima.

'k ben ondertussen nog een en ander aan het nakijken want er is een nieuw progje dat het prima doet, dat ikzelf gebruik

om de 11 te vernieuwen of te upgraden - maar 'k moet eerst zeker zijn dat dàt ook de overgang van de 10 naar de 11 doet.

(iemand die dit volgt en het weet? 'k heb het over Flyby)

Omdat dit hier onder de titel van MS Edge staat, zou ik voorstellen van een nieuw topic in Windows 11 aan te maken

zodat het later makkelijker door anderen kan gevonden worden. Onder 'Microsoft Edge' gaat men het niet zoeken...

O ja: het zou voor alle veiligheid aan te bevelen zijn dat je een systeembackup van je huidige C-schijf hebt - heb je die toevallig?

En nog een vraag:  ik merk dat je enkele schijven in je systeem zitten hebt - het is bij een installatie van Windows altijd veiliger/aangeraden

dat je alleen maar de toekomstige C aangesloten houdt en de andere schijven even afkoppelt.

zie je dat zitten?

2 uren geleden, Passer zei:

. Zelf zou ik in jouw geval gewoon van bepaalde programma's (mail, browser,...) een backup maken en windows 11 clean installeren (en dus van nul af aan beginnen - met een schone lei)

Je moet dan nadien wel al je progs terug installeren (en eventueel de keys ervoor terug opvissen) maar normaal is dat snel gedaan

en hier vertelde jij je mening nog niet over.

Geplaatst: (aangepast)

@Passer backup,s maak ik altijd.

Maar ik heb niet een hele complete backup van mijn C schijf.

En idd wat jij zij de andre schijven kopel ik af😉.

aangepast door dijkrat
Geplaatst:

Een backup (hier bedoel ik duidelijk een SYSTEEMbackup) is aangeraden - je kan het riskeren zonder, maar moest er iets fout gaan,

sta je voor een clean install natuurlijk

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.