Ga naar inhoud

Een tegenstrijdigheid??? Ik weet het niet.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Raar gevalletje!

Mijn test (desktop) computer heeft een volledig legale Windows 11 Pro versie 25H2.

Van origine een Windows 7 Pro >> geupgraded naar Windows 10 Pro zonder problemen en >> dus ook op 7/10/2025 laatstleden naar Windows 11 Pro versie 25H2 .

Nu heb eens de “Windows Sandbox” geopend en wat ik dan zie snap ik echt niet!

Hier een printscreen van de activering Windows:

image.png.d97c3375190197819d6287f0d7bfeac6.png

Nu in de “Sandbox” wil ik persoonlijk instellingen doen, maar …. “Activeren ???”: 

image.png.c1f72cafe8fb26221ea75b1782330f58.png

Een klik op “Activeren” geeft mij dit resultaat:

image.png.e68c8f50c46949e0623ee20bdcb88277.png

Een “Windows 11 Pro” met een ingebouwde Sandbox van een “Windows 11 Enterprise” ???

En die niet “Actief” is???

Verder zou het weergegeven “Product-id” mij verwijzen naar een “niet legale” upgrade naar Windows 10 Pro.

Alles op deze desktop is volledig legaal.
Ik zou niet anders willen!!!

image.png.260d1f62bc9045b10eaa2203365f1817.png

Waarom heeft een Windows 11 Pro een Sandbox voor een Windows 11 Enterprise?

En krijg hem niet geactiveerd natuurlijk, waardoor er ook géén persoonlijke instellingen kunnen gedaan worden.

Iemand een antwoordje hierop?

aangepast door Calvus
Geplaatst:

Hmm, da's een rare. Als 7, 10 en 11 zijn geactiveerd met dezelfde licentiesleutel (welke de architectuur en de versie in zich heeft), wat dus een 'Pro' versie zou moeten zijn, dan zou deze geen 'Enterprise' moeten weergeven. Dat is natuurlijk een andere versie en heeft een andere activeringssleutel nodig. Dus die snap ik even niet.... 🤔 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.