Ga naar inhoud

USB werkt niet meer na upgrade naar windows 11

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na up upgrade van mijn systeem te hebben gedaan, noodzakelijk omdat mijn CPU niet goed meer was heb ik nu een probleem met de USB poorten op de behuizing van  Cooler Master CM 690 II Advanced - Midtowermodel - ATX ( EPS12V/ PS/2 ) - zwart - USB/eSata/Audio.

Kan het komen dat windows 11 dit niet meer ondersteund.

Heb een B550 - A PRO moederboard geinstalleerd.

Geplaatst:

Hallo DCA, heb de nieuwe drivers geïnstalleerd maar helaas zonder resultaat.

Heb je nog andere suggesties of is dat einde verhaal>

Ik hoor graag van je.

Eus

Geplaatst:

Te proberen, verwijder via "apparaatbeheer" ; universal serial bus controlers , alle USB apparaten.

Na herstart worden aanwezige USB apparaten en controllers terug geinstalleerd.

Geplaatst:

En heel erg rudimentair (gezien de upgrade die je hebt gedaan aan de hardware): zijn de kabels wel weer juist aangesloten van de USB poorten van de kast naar je bord?

Geplaatst:

Nee ik zie geen optionele drivers staan.

Het is wel zo heb ik net gemerkt dat als ik bijvoorbeeld een lampje op de usb poort zet deze of een smartwatch er aan leg om op te laden  dit wel gebeurd.

Maar een harde schijf niet.

Heb het tot nu toe alleen getest met mijn Logitech toetsenbord en dat werkte ook niet!

Geplaatst:

Nee ik zie geen optionele drivers staan.

Het is wel zo heb ik net gemerkt dat als ik bijvoorbeeld een lampje op de usb poort zet deze of een smartwatch er aan leg om op te laden  dit wel gebeurd.

Maar een harde schijf niet.

Heb het tot nu toe alleen getest met mijn Logitech toetsenbord en dat werkte ook niet!

Geplaatst:

Of er moet iets verkeerd zijn gegaan bij het aansluiten van de verschillende stekkertjes op JFP1

Van links naar rechts boven kleuren: groen / wit / oranje /wit

Van links naar rechte onder kleuren: rood / wit / blauw /wit

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.