Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

DCA 

sorry voor de late reactie

ik heb inmiddels via Amazon het apparaatje besteld

dit komt als het goed is morgen binnen

zal je laten weten of het is gelukt

in ieder geval heb ik wel een aantal programma's terug weten te halen op de nieuwe laptop

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

DCA

gisteren is eindelijk het apparaatje binnen gekomen

alleen herkent de laptop het niet?

hij geeft aan external niet verbonden

het apparaatje licht blauw op en de harde schijf is met succes erin geplaatst

wat kan ik nu nog doen om het apparaat door de laptop wel te laten herkennen?

ben hier een leek in

Geplaatst:

Lastig te zeggen vanaf afstand. Als de SSD er zeker weten correct in zit zou deze wel zichtbaar moeten worden. Probeer het eens op een andere pc anders.

Je hebt een NWMe M-key (met 5 pinnen op het korte stukje) dus die is compatibel met de reader.

Geplaatst:
Op 11/1/2026 om 18:16, DCA zei:

Als de SSD er zeker weten correct in zit zou deze wel zichtbaar moeten worden.

...tenzij die SSD defect is natuurlijk. De PC start niet meer op, dat heeft een oorzaak en zou kunnen wijzen op een defecte SSD.

Geplaatst:

Inderdaad, dat is een goeie. We weten niet wat er precies mee is gebeurd, dus wellicht is de SSD écht defect. Gebeurt niet gauw, maar het kan absoluut. 

Geplaatst:

inmiddels ben ik er achter waarom de laptop het apparaatje niet herkende

onderin zit een rubberen dopje

deze moet je eerst er af draaien, dan de harde schijf plaatsen en het dopje er weer op draaien

nu heeft de laptop het apparaat herkend en tevens ben ik begonnen om mijn oude bestanden er af te halen om deze te kopieeren naar de nieuwe laptop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.