Ga naar inhoud

Apps herstellen HOE dan!!! W11

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op meerdere Windows systemen de 3.09 versie succesvol geïnstalleerd waarbij ik het programma ook kon openen.

Dit heb ik gedaan door vóór installatie de Compatibiliteitsmodus van de executable op Windows 7 te zetten en daarna pas de installatie te starten. C++ 2005 en C++2008 worden geïnstalleerd/bijgewerkt en dan gaat het goed op mijn test systemen met Windows 10 en 11.

Geplaatst:

Deze snap ik even niet
 Compatibiliteitsmodus van de executable

Ik zit al te kijke bij het .exe bestand van Particle mar dat is denk ik niet wat je bedoeld.

Geplaatst:

Kijk hier kom ik steeds uit, ik ben er achter om het eerst op W7 te zetten dan op toepassen, maar als ik dan exe doe zie je onderstaande
image.png.9f4b38c0cf3aebfea942904719d08c7f.png

probleemoplosser zegt dan wel comptabiliteit ingesteld maar niet werkend dus.
Het lijkt wel of er iets blijft hangen

Geplaatst:

Sterker nog die Pinnacle 3 die nu op de pc staat komt niet eens voor in de lijst bij probleemoplosser
Maar voorheen had je toch de ogelijkheid in de Apps om te herstellen, waarom dan nu alleen verwijderen
image.png.9df34f996f5700cd8dafbe76444e245a.png

Geplaatst:
9 minuten geleden, Cil zei:

Maar voorheen had je toch de ogelijkheid in de Apps om te herstellen, waarom dan nu alleen verwijderen

Dit heb je niet bij alle programma's.  

Geplaatst:
42 minuten geleden, Cil zei:

Ik zit al te kijke bij het .exe bestand van Particle mar dat is denk ik niet wat je bedoeld.

Jawel. Als het programma al geïnstalleerd is kun je het volgende proberen:

Wanneer je met de rechter muisknop op de *.exe van Particle klikt en je selecteert Eigenschappen, dan vind je het tabblad Compatibiliteit.
Zet het vinkje aan bij het kopje Compatibiliteitsmodus om dit programma uit te voeren als Windows 7.

Klik OK en kijk of het programma nu wel wil starten.

Geplaatst:

Ik heb het programma in de DEP erbij gezet, daar stonden de Corel Psp 2020 en 2022 al in omdat diverse oudere filters niet werken als dje dat zo laat.  En wat blijkt?????? Hij doet het weer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.