Ga naar inhoud

Minitool Partition vraag

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil straks (bijgaande screen) die niet toegewezen schijf toevoegen aan C, maar D zit in de weg?
Sorry verkeerde screen gemaakt, maar naast D staat dus nog een niet toegewezen stukje van bijna 24 gb.

image.thumb.png.24683d3e2dbdd2428ae086378163c1fd.png

Geplaatst:

Eerst dit Cil:  zorg best voor een systeembackup vooraleer je gaat werken met je C :   gaat er dan iets fout, dan ben jij je C niet helemaal kwijt

Wat je moet doen:

a. de D helemaal verschuiven naar rechts (volgens je zegt staat daar die 24 Gig unallocated ruimte, want ik zie ze niet op je plaatje)

b. de C uitbreiden naar rechts tot tegen de verplaatste D aan.

dat is het

Geplaatst:

Ik heb dat begrepen maar nu ander probleem < Kan wel in Minitool aanpassen maar zodra ik wil opslaan, zet die kopen
Terwijl bovenin toch echt Free staat?
image.thumb.png.55d141acade4c7b52c9f8cbabcd0256d.png

Geplaatst:

Dit plaatje heeft niet met je vorige vraag te maken denk ik (want ik snap het verband ermee niet)

en ja: je hebt de freeware editie - maar die kan natuurlijk niet àlles wat ook de koopeditie heeft (anders zou er niks  meer gekocht worden)

zie hier:  https://www.partitionwizard.com/comparison.html

Maar de twee handelingen die ik je boven voorstelde, vallen allebei in het free-gedeelte

Geplaatst:

Die eerst vraag is opgelost, Ik denk dat ik gister bij die persoon iets over het hoofd heb gezien, Maar als we nu C willen vergroten en D kleiner maken, snap ik wel HOE maar dan steeds Koop melding

Geplaatst:

'k Kan even niet volgen: de eerste vraag is opgelost zeg je, en dan volgt: " als we nu C willen vergroten en D kleiner maken, snap ik wel HOE maar dan steeds Koop melding"

Hoe kan het opgelost zijn , dat je het opnieuw wil doen ..?

Geplaatst:

Sorry, ik ben vandaag erg onduidelijk denk ik.
De persoon in kwestie heeft een kleine C schijf en nog ruimte op de partie D Nu wil ikvan D wat afsnoepen en naar C brengen, maar dan zegt die Minitool dus steeds dat ik moet kopen als ik het wil opslaan.

Geplaatst:

ah.. je hebt het over een andere situatie.

Dus: je verkleint de D (naar 'links') en gaat de C vergroten (naar 'rechts)

normaal valt dat onder de freeversie.

maareuh... ik denk dat je méér wil, als ik je plaatje hierboven (met dynamic disk management o.a.) zie - want zo'n plaatje krijg je bij

die wijzigingen van schijven niet te zien...  (en ik vermoed dat je me dat plaatje op het terrein van de te-kopen-mogelijkheden terechtkomt.

Of: hoe raak jij aan dat plaatje?

Geplaatst:

Dus als je dit doet:

5 minuten geleden, Passer zei:

je verkleint de D (naar 'links') en gaat de C vergroten (naar 'rechts)

normaal valt dat onder de freeversie.

en je klikt onderaan op Apply,

dan krijg je de melding dat je zou moeten kopen? ?

Lijkt me raar - of: maakte ik nog nooit mee..

Kan ik daar een plaatje van krijgen, van die melding?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.