Ga naar inhoud

[OPGELOST] system security 2009


Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hoi,

rechtermuis knop doet niets op het icoontje van system security en als je linker muisknop gebruikt, krijg je de lijst te zien van wat het programma zogenaamd allemaal als geinfecteerd heeft gevonden op de computer.

Dus dit werkt helaas ook niet

Heb ook al geprobeerd wat op een ander hulp forum stond om de bestanden van security een andere naam te geven maar ook dit werkt niet, de bouwers van dit virus gaan duidelijk met hun tijd mee want volgens een aantal andere gedupeerden werkte dit vorige week nog wel

---------- Bericht toegevoegd om 09:23 ---------- Vorig bericht was om 09:19 ----------

ben naar google vertaling gegaan, hier kan ik helemaal niets, niets aanklikken en dus ook niet downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de veronderstelling dat de download de problemen veroorzaakt zou hebben, kan je met systeemherstel je systeem terugzetten naar de dag dat alles nog optimaal functioneerde. Kies bvb. voor een herstelpunt van 2 dagen geleden ... als dit wel lukt, natuurlijk :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de computer even met rust gelaten want ik ging er bijna mee gooien.

Heb opgestart in de veilige modus en geprobeerd iets te downloaden, het leuke is dat mijn computer dan gewoon uitschakeld.

Ga nu nog een poging doen om in de veilige modus een online scan te maken of hijack te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de veilige modus geeft hij geen mogelijkheid tot een herstelpunt dus helaas lukt dit ook niet.

hij geeft aan dat er geen herstelpunten zijn op de computer.

Ik kan het security programma wel verwijderen bij programma's hij staat niet meer in de lijst maar zodra de computer op de normale modus over gaat begint hij direct weer te scannen dus het zit er nog steeds in.

Ook als ik zoek op security onder computer vindt hij helemaal niets.

Ik ga nu nog 1 keer proberen een scan te maken in de veilige modus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb in de veilige modus met msconfig het fijne programma uit kunnen zetten.

Ik heb alle onbekende programma's uitgezet en daarna kon ik het verwijderen.

Ook heb ik mijn beveiligingscedntrum uitgezet omdat het virus daar binnen is gekomen.

Heb inmiddels mijn computer gescanned en er is niets meer gevonden.

Iedereen super bedankt voor alle hulp

groetjes,

Patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.