Ga naar inhoud

website beoordelen


Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

ik weet op zich nog niet :stupid: zo veel van websites dus daarom a ik jullie een vragjeuuh stellen :

zouden jullie is mijn website willen beoordelen en me tips geven hoe ik iets moet verbeteren ofzo:pcguru:

website :

http://www.tomsthings.000space.com:pcguru:

---------- Bericht toegevoegd om 14:48 ---------- Vorig bericht was om 14:42 ----------

ik moet er wel even bijzeggen(werkt alleen in firefox)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet er wel even bijzeggen(werkt alleen in firefox)

Dat zou ik al proberen op te lossen. We werken niet allemaal met Firefox :D.

Die twee vensters die de bezoekers krijgen bij het openen van je site, zullen ook niet door iedereen gesmaakt worden. Ik vind het alvast irritant.

De kleuren vind ik ook niet zo goed bij elkaar passen. Zwart voor een website vind ik eerder passen bij duistere websites.:-)

Daarnaast zou ik ook kiezen voor een menu indeling in plaats van die links bovenaan je pagina. Dat ziet er overzichtelijker uit.

Voor de rest nog veel succes!

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw website Logo staat bij IE 7 onderaan.

Ik heb dezelfde mening als Jürgen.

Wel vindt ik de Logo mooi.

Zwart zo ik totaal andere kleur nemen. Misschien de grijs links van uw Logo of eventueel een rood/mauve achtige kleur.

De menu zou ik in DIV zetten.

dararom vroeg ik wat je ervan vind,maar ik ga een achtergrond zetten en dat is grijs met wit en zwart

,

maar ik weet nog ni zo veel dingen wa ge kunt als jullie iets weten dan mag je het door mailen ofzo

---------- Bericht toegevoegd om 14:15 ---------- Vorig bericht was om 14:12 ----------

maar ik heb zo direckt geen kleuren of iedëen in men hoofd,dus al jullie weten welke kleuren combinatie en stijl,

just mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt allemaal af wat je wilt doen met uw website.

Afbeelding als achtergrond moet je tegenwoordig wel erg voorzichtig mee zijn want er zijn ook wide screen.

Teken eerst hoe je wilt doen.

Wat is het doel van de website.

Welke publiek wil ik bereiken >> belangrijk voor de kleuren >> oude publiek en straffe kleuren kan niet bijvoorbeeld.

Vergeet vooral niet dit: ongeveer code ingeven is uit de boze want Firefox en IE8 houden tegenwoordig aan de internet standaard.

Bijvoorbeeld:

Vroeger was dat <br>

Nu is dat </br>

Dus proper afsluiten.

Als je met de hand de code doet maakt altijd die gewoonte maken.

<div></div>

Dus code en code afsluiten.

Daarna <div class="font12">Goeden dag</div>

Ik zelf doe dat met Editpro omdat je dan ook kleuren hebt.

Als je met PHP wilt werken dan is phpDesigner ook een hele goede.

Maar er zijn nog veel andere die goed werken.

Maak die tekening en upload die.

Dan kunnen vele onder ons een mening zeggen alsvorens je de code begint te schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus als ik het goed versta moet ik een virtueele tekening maken,en die dan aan jullie laten zien?

---------- Bericht toegevoegd om 14:52 ---------- Vorig bericht was om 14:41 ----------

maar ik heb tot nu toe alles in kladblok gedaan,

waarom : de meeste html,php,... zijn gewoon pure brol

maar ik ben wat een designer,met wat zou ik dan voortdoen?,

php,css,html???

Link naar reactie
Delen op andere sites

PHP is een pluspunt eveneens ASPnet in combinatie met xml of ajax.

CSS2 of CSS3 is een absolute must.

Dat u een Designer ben zou een pluspunt moeten zijn.

Waarom dan rechte Logo. Als ik designer was dat zou ik toch wel een speciale logo ontwerpen.

Mijd zoveel mogelijk javascript waar kan. Zulke dingen kan je ook evengoed doen met PHP en Ajax of JS

U hebt een klok..dat was 5 jaar geleden de mode maar nu niet meer.

Nu is design en goed leesbaarheid HOT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Logo is er eigenlijk geen beperking.

Maar met de wide screen zou ik meer richten in dit:

Een voorbeeld van uw Logo

Je hebt achtergrond en uw schrijf logo's

Dat zou ik in twee delen doen.

Achtergrond kan dan width:100% zijn dus als scherm groter wordt of wijder wordt dan blijft de achtergrond volgen zonder inbreuk.

De schrijf logo's zou ik erover zetten in bepaalde plaats.

Ik zal straks of morgen eens een ruwe voorbeeld geven zodat je een idee hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.