Ga naar inhoud

hp f300 series


brandonc

Aanbevolen berichten

ik heb bij mij thuis een hp f300 series printer die geïnstalleerd is op de hoofd pc die thuis staat ma ik wou overlaats op mijn pc een document af printen maar dan wel draadloos en niet op de hoofd pc maar op mijn laptop gaat het niet ik heb de pc gevonden geïnstalleerde bla bla bla nu tot het punt als ik dan de test pagina wil printen dan doet de printer niks en de test pagina blijft tussen mijn takken staan voor af te printen

[TABLE]ik heb het volgende al geprobeerd[/TABLE]

de pc opnieuw opgesterd

hp f300 series van mijn pc verwijdert

de pc opnieuw opgestart

hp f300 series terug geïnstalleerd

de pc opnieuw opgestart

dit zijn de dingen die ik heb gedaan niks hielp :bawling::bawling::bawling::bawling::bawling::bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw computer heeft de printer.

U hebt daar uw printer gedeeld.

Die printer is met usb kabel verbonden met de computer.

De Windows is XP (Normaal gezien is Vista geen probleem)

Klopt dit?

Laptop

Ga naar configuratie / printers

Verwijdert HP printer.

Printer toevoegen.

Lokaal

Laat Windows printer zoeken.

Vindt Windows de printer dan is het OK.

Is de naam van die netwerkgroep hetzelfde als uw netwerkgroep.

Klik erop

Klik OK

Normaal moet het werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij mij thuis een hp f300 series printer die geïnstalleerd is op de hoofd pc die thuis staat ma ik wou overlaats op mijn pc een document af printen maar dan wel draadloos en niet op de hoofd pc maar op mijn laptop gaat het niet ik heb de pc gevonden geïnstalleerde bla bla bla nu tot het punt als ik dan de test pagina wil printen dan doet de printer niks en de test pagina blijft tussen mijn takken staan voor af te printen

Om uw vraag goed te begrijpen zou het plaatsen van leestekens misschien een goede oplossing zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.