Ga naar inhoud

software voor 64-bit


reddevel

Aanbevolen berichten

Ik weet niet het dit topic hier goed staat maar nu mijn oude pc het begeven heeft en de pc toch al ruim 3 jaar oud is ben ik van plan om mij een nieuwe aan te schaffen namelijk;

http://www.acer.be/acer/product.do?L...CRC=1430348511

jullie mening over deze pc is van harte welkom maar waar het hier eigenlijk om gaat is namelijk dat hier Windows Vista Home Premium 64 bit op staat geinstalleerd en daar 64 bit nieuw is voor mij de vraag of je hier gewoon alle redelijk recente programma's op kan installeren zoals bijvoorbeeld; TuneUp Itilitus 2009, O&O Defrag, Your Uninstaller 2008, Office 2007, Avast Home, VmWare en dergelijke, ook wat betreft freeware (zoals bijvoorbeeld Klite Codec pack) kun je deze even makkelijk installeren als bij 32-bit. Of moet je dan opzoek gaan naar daarvoor speciaal ontworpen progjes voor 64 bit uitvoeringen en zekers wat betreft codecs want ik werk nog al eens met films en daar er dan veel gebruik wordt gemaakt van codec om deze te converteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd nakijken bij fabrikant of de software 64 bits aankan.

3 jaar voor een pc is er wel erg jong om te begeven.

De mijne is al 6 jaar en die is nog nieuw.

ik weet het momenteel draai ik op een pc'ke van 5 jaar oud en deze werkt altijd en in de besproken pc zou dit het derde moederbord worden vandaar dat ik denk aan een nieuwe maar dan ook gelijk dat ik (met een beetje geluk) er verschillende jaren tegen kan. Maar wat de software betreft is niet altijd evident om bij de verkoper via internet reacties te verkrijgen en zekers niet bij gratis progjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je weleens naar prijzen gekeken?

Soms programma van zeer goede kwaliteit kunnnen zelfs maar slechts 40 euro kosten.

WinTools.net Professional is een zeer goede programma om alles op ruimen en alle link te verwijderen en om alle programma's te verwijderen.

Deze kost amper 40 euro.

U hebt liever 10 programma voor dezelfde doel.

Firewall met antivirus en spam en vele andere zaken kosten max. 50 euro.

Wat moet je meer hebben voor de veiligheid. Niks maar ook niks.

Defender zit er in.

Windows Vista heeft nog meer programma's.

Je koopt nieuwe computer en dan zijn de prijzen nog lager wegens oem versie.

Ik ga niet beweren dat alle programma's goedkoop zijn.

Akkoord Adobe CS4: dat zijn te zotte prijzen.

Bij alle software ook die gratis is zijn de informatie gemakkelijk te verkrijgen op internet om te zien of ze 64 bits zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat me niet om de prijs maar het probleem of je op voorhand weet of je een progje ja dan nee kunt installeren in 64-bit versie en half of volledig installeerd en dan het progje niet werkt, pc sneller vervuild enzovoort en dit wil ik dan wel een beetje vermijden als het kan.

Bij alle software ook die gratis is zijn de informatie gemakkelijk te verkrijgen op internet om te zien of ze 64 bits zijn.
met deze uitspraak ben ik het dan wel niet eens, nu kan je heel veel op internet vinden maar heb toch al naar progjes gezocht voor inlichtint hieromtrend en tot op heden nog steed niet gevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al deze onderstaand zijn geschikt voor 64 bits.

TuneUp Nederland - TuneUp Utilities 2009

O&O Software - O&O Defrag Pro Disk Defrag Software

Your Uninstaller! 2008 FREE Download, Fix uninstall problems, completely remove programs.

Office 2007 = 32 bits en 64 bits in dezelfde cd

FREE antivirus software with spyware protection: avast! Home Edition

VMware vSphere: Private Cloud Computing, Server and Data Center Virtualization

Installatie is precies hetzelfde als 32 bits.

---------- Bericht toegevoegd om 23:34 ---------- Vorig bericht was om 23:28 ----------

Opletten bij adobe

Deze is wel 64 bits

Adobe Creative Suite 4 Production Premium: System requirements

de rest niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel hartelijk bedankt voor de aangevingen ben nu ook nog op zoek naar K-lite codec pack en kom hier uit en daar staat dan wel de "resultaten zoektocht Vista codec-pack 64-bit" maar als ik daar dan op klik en de het volgende opent zich dat staat er wel dat het voor Vista is bestemt maar van 64-bit wordt hier niet meer gesproken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik nog een vraagje wat firerfox betreft is er blijkbaar een x64 versie maar zo te zien enkel engelstalig of kan je hier gewoon de versie installeren die je op hun site vindt. Hieronder de link naar X64 versie;

Firefox X64

en lees ook dat er nogal problemen zijn met Adobe Flash Player iemand die hier meer van weet of ervaring mee heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.