Ga naar inhoud

software voor 64-bit


reddevel

Aanbevolen berichten

Ik heb ook een 64-bit systeem en nog geen enkel probleem gehad ivm met 64-bit.

Enkel met oude games, maar dat is natuurlijk vrij logisch.

Firefox werkt bij mij wel in het nederlands?

Ik heb gewoon van hier gedownload, en dat werkte...

Ik heb er niet eens opgelet dat het geen 64-bit was, en je kan altijd nog in compactibilteits modus draaien.

Wat ben je van plan om met die pc te gaan doen?

Gamen, gewoon wat internetten ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staat wel For a computer running Windows® XP® 64-bit Edition

Als die in XP 64 bits kan dan mag je ook vanuit gaan dat het in Vista ook 64 bits zal draaien. Het zou mij verwonderen als dat niet zo is.

Dit meldt Avast

Support for 64-bit Windows

avast! Home/Professional now fully supports the 64-bit Windows platform. ALWIL Software is anticipating massive take-up of this platform, as Windows XP 64-Bit Edition will support up to 32 GB of RAM and 16 TB of virtual memory, enabling applications to run faster when working with large data sets. Applications can preload substantially more data into virtual memory, allowing rapid access by the 64-bit extensions of the processor. This reduces the time for loading data into virtual memory or seeking, reading, and writing to data storage devices, making applications run faster and more efficiently.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een 64-bit systeem en nog geen enkel probleem gehad ivm met 64-bit.

Enkel met oude games, maar dat is natuurlijk vrij logisch.

Firefox werkt bij mij wel in het nederlands?

Ik heb gewoon van hier gedownload, en dat werkte...

Ik heb er niet eens opgelet dat het geen 64-bit was, en je kan altijd nog in compactibilteits modus draaien.

Wat ben je van plan om met die pc te gaan doen?

Gamen, gewoon wat internetten ofzo?

Ik gebruik de pc voor het bewerken van films, om te photoshoppen en office en voor mij zekers niet onbelangrijk VMware (virtuele pc). Nog een vraagje wat Firefox betreft werkt bij jou de flashplayer van Adobe???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.