Ga naar inhoud

Game systeem.


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb deze computer gezien misschien wil ik hem kopen, ik vind hem alleen erg duur en ik weet niet of hij het wel waard is.

Salland Ultimate Gamingsysteem Mei 2009

  • Behuizing: 38387 - Cooler Master CM 690 Zwart, Geen Voeding
  • Voeding: 36746 - Cooler Master Real Power M 700 Watt, 24 Pins, Modulaire Kabels
  • Processor: 68572 - Intel Core I7 940 2.93 GHz, 4.8 GT/s, 4x 256kb, 8 MB, Boxed
  • Moederbord: 79353 - GigaByte GA-EX58-UD3R
  • RAM-geheugen: 71736 - Corsair TR3X3G1333C9 3 GB, PC3-10666, 1333 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 3
  • Videokaart: 79665 - GigaByte GeForce GTX 295 1792 MB
  • Harde schijf: 30904 - WD Caviar Blue 500 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
  • Optische drive: 132745 - LG GH22NS30 S-ATA, Bulk, Zwart
  • Besturingssysteem: 72593 - Microsoft Windows Vista SP1 Home Basic, NL, OEM, 64-Bit
  • Assemblage: 10479 - Salland Assemblage Desktop 3 Jaar Garantie

Subtotaal inc BTW € 1519,01

Dit zit er allemaal in het is bedoeld om de nieuwste games te spelen op hoogste kwaliteit. Ik wil graag de mening weten van jullie :viking:

Bedankt voor het reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Videokaart is prachtig !

Maar besturingssysteem.... Een BASIC ? Dan nog 64 bit wat totaal niet nodig is omdat je maar 3 giga hebt. Een 32 bit besturingssysteem kan 3,25 GIGA aan, 64 bit kan trouwens de helft van de programma's niet draaien! Dat kan gewoon niet op een game-systeem.

Laat me eentje samenstellen voor je.

---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

Azerty Hardware

Videokaart is iets minder, maar toch de beste van ATI. (Presteert toch beter dan GTX 280-285...)

Een Home Premium en deftige onderdelen. En een hele goeie processor! Zitten ook veel fans in, en een fan voor je processor. Hiermee zal je de nieuwste games kunnen spelen op hoogste detail. En héééy een TV-kaart met afstandsbediening!

Welk scherm heb je en welk resolutie ?

ATI BENCHMARK :

stalker.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocking Hood: (originele naam! :D)

Dat is echt een mooi systeem hoor!

Er zijn alleen een paar puntjes waarover ik het NIET eens ben:

De processor, neem je het snelste van het snelste dan moet je voor Core i7 gaan.

Maar of je het dubbele aan een core i7 940 moet gaan uitgeven terwijl je voor veel minder een Core i7 920 krijgt, die maar een héél klein beetje slechter presteert.

Dan kan je beter meer geheugen nemen!

Ik zal een keer bij Salland iets samenstellen dat misschien iets beter is.

Dit is em geworden:

salland.jpg

Totaal prijs incl= 1508 (+ de Noiseblocker koeler, lees hieronder)

De processor is iets trager (bijna niet merkbaar!) maar het geheugen is verdubbelt, en is sneller.

Ook is het moederbord wat uitgebreider, de kast is niet meer zo'n standaard CM690 maar een Antec Ninen Hundred Two.

Ik hoop dat je die mooi vind? (Window aan de zijkant en blauwe leds)

Grafische kaart is nogaltijd hetzelde snelheidsmonster.

De hardeschijf is ook dubbel zo groot en sneller.

Drie jaar garantie op de computer en Vista Home Premium 64 bit.

Er zit ook een andere koeler op, die is stiller en véél beter.

Je moet er nog wel een koeler opzetten die ben ik vergeten erbij te doen.

Noiseblocker M12-S2, 1220rpm zijn zeer goede, ze kosten 22 euro.

Helemaal top dus!

@Superjona: Vanwaar haal je dat op 64 bit geen enkel programma werkt?

Dat werkt gewoon heel goed, nog nooit problemen mee gehad!

En dan ben je ineens klaar voor de toekomst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige programma's van bijvoorbeeld bedrijven die werken niet helemaal goed.

Omdat die echt specifiek voor 32 bit zijn ontworpen.

Maar ALLE games die ik heb werken perfect op 64 bit.

En alle programma's werken er ook op...

Ik werk al bijna 2.5 jaar met 64 bit en nog nooit problemen gehad.

Dus ik raad het wel aan eigenlijk!

Ik had één anti-virus programma dat niet werkte, maar gewoon een andere gekozen en dat werkte dan wel heel goed.

Ik vind ook dat 64 bit vlotter overkomt dan 32 bit, maar dat kan aan mij liggen xD

Gewoon voor 64 bit gaan hoor! Tenzij je kantoor programma's ofzo gebruikt blijf dan rustig bij 32 bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Videokaart is prachtig !

Maar besturingssysteem.... Een BASIC ? Dan nog 64 bit wat totaal niet nodig is omdat je maar 3 giga hebt. Een 32 bit besturingssysteem kan 3,25 GIGA aan, 64 bit kan trouwens de helft van de programma's niet draaien! Dat kan gewoon niet op een game-systeem.

Laat me eentje samenstellen voor je.

---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:10 ----------

Azerty Hardware

Videokaart is iets minder, maar toch de beste van ATI. (Presteert toch beter dan GTX 280-285...)

Een Home Premium en deftige onderdelen. En een hele goeie processor! Zitten ook veel fans in, en een fan voor je processor. Hiermee zal je de nieuwste games kunnen spelen op hoogste detail. En héééy een TV-kaart met afstandsbediening!

Welk scherm heb je en welk resolutie ? :

ik wil denk ik een 19 inch scherm ofzo ik weet het nog niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.