Ga naar inhoud

bureaublad valt weg


elham

Aanbevolen berichten

jaaa, glukt heb de boosdoener gevonden!

maar, nu ik weet dat ''name: DesctopContextClass, type:context menu,

Discription: NVIDIA Display Properties Extension, Version:7.15.11.0111,

Product name: NVIDIA Compatible Windows Display driver, Version 101.11'' de oorzaak is moet ik dit blijven laten uitscakelen, of is het een onblangrijke programma en kan ik het gwoon laten uitschakelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat mag je uitzetten.

Ter controle dit:

Klik op de rechtermuis op uw desktop

Klik op instelling

Klik onderaan op geavanceerd

Klik bovenaan op adapter

Staat daar een naam van Nvidia videokaart.

Als je dat ziet is alles in orde.

Zeer uitzonderlijk kan programma van Nvidia conflicten zorgen en dat is waarschijnlijk bij u het geval. Dit geldt ook voor ATI

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er geen andere manier om bij je instelling te komen, want als ik op de regtermuisknop op mijnbureaublad klik staat er geen instelling alleen:beeld,

sorteren op, vernieuwen, plakken, snelkoppeling maaken, nieuw en aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik denk dat u gelijk hebt, want als ik windows normaal start krijg meteen die error melding, maar ik heb het opgestart in veilige modus en geen eror melding helemaal niks.

Dus ik denk dat het aan de videokaart ligt.

Deze probleem heeft dus eigenlijk geen oplossing, behlave je videokaart te verwissellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou. Niet zo vlug.

Als je opstart dan starten de videokaart drivers maar ook de programma van de videokaart.

Start / zoekopdracht uitvoeren.

typ msconfig

vink alle programma die met uw videokaart te maken heeft uit in tab Service en tab opstarten.

Daarna moet je weer opstarten.

Probeer zo eens om te zien of het zo werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle programma's die met mijn videokaart te maken hebben uit gevinkt en daarna windows opnieuw gestart, tijdens het starten van windows kreeg ik geen error meldingen.

Maar als ik weer op geavanceerde instellingen klik komt die error weer te voorschijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.