Ga naar inhoud

Outlook Express : versturen e-mails


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd kan ik via Outlook Express geen e-mails (noch gewone tekstjes, noch e-mails met bijlagen) meer versturen met mijn e-mailadres bij Skynet (Belgacom). Ontvangen van e-mails is wel ok.

Denkende dat een virus de oorzaak was, heb ik alles laten herinstalleren, evenwel zonder succes. De foutmelding blijft steeds dezelfde :

"server : Relay.skynet.be Protocol : SMTP, Poort 25, Beveiligd (SSL) : Nee . Foutnummer :Ox800CCC19 "

Het ligt wel degelijk aan mijn PC, want met mijn laptop heb ik dit probleem helemaal niet.

Kan er iemand helpen ?

Met dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag allemaal,

Mijn naam is Eva en ik maak deel uit van de Belgacom-klantendienst.

Deze foutmelding 0x800ccc19 wordt vaak veroorzaakt door een slecht werkend beveiligingsprogramma. Volgende dingen kan je proberen om dit probleem op te lossen.

Verwijder de actuele account, maak een nieuwe account en probeer opnieuw:Hoe Outlook Express 6 configureren? (Win All)

U kan alle beveiligingsprogramma's (antivirus en firewall) één voor één af te sluiten en tussendoor te testen door het emailprogramma telkens te sluiten, te heropenen en evt. zelf opnieuw te klikken op "verzenden en ontvangen"

U kan ook de webmail controleren op grote of verdachte berichten: www.webmail.skynet.be

Vriendelijke groet,

Eva

Belgacom-klantendienst

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.