Ga naar inhoud

[OPGELOST] MP3 op CD-R branden


Mr Red

Aanbevolen berichten

Kon men vorige thread niet meer openen, dus maar nieuwe gemaakt.

Ik had gedacht dat het met een andere brander ging opgelost zijn ... mooi niet dus :hmpf:

Probleem blijft als voordien, wil ik mp3 bestanden met Nero express op cd branden, brand hij enkel "image" en het proces is voltooit, terwijl er dus geen enkel mp3 song bestand gebrand is.

Bij het opstarten van nero krijg ik een vermelding dat de systeembeheerder Nero Burningrights moet installeren via nero.com voor brandrechten.

En bij de laatste stap voor het brandproces staat er bij Huidige recorder : Image recorder. Ik kan uit niets anders kiezen.

De nieuwe cd brander is een Aopen, zou dit normaal niet moeten staan bij huidige recorder ?

Heb verder ook is nagekeken of de Aopen herkend wordt en dit lijkt in orde te zijn als ik ga kijken bij apparatenbeheer - cd rom stations.

Zo, dat is zowat de situatie, hopelijk geeft het jullie en vermoeden van het probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nero Express / Nero burning rom.

Verder zie ik hier weinig over versies staan. Is geïnstalleerd in 2007 vermoed ik.

Ik heb wel een vermoeden dat deze versie te oud is of niet op win vista werkt.

Heb dan ff gezocht naar een gratis nieuwere versie van nero maar kom veel tegen dat mij niet echt betrouwbaar lijkt.

Weet u mss een link waar ik een nieuwe versie kan afhalen voor win vista ?

Of mss weet u een ander gebruiksvriendelijk programma waarmee ik MP3 kan branden en zeker werkt op vista.

Opstarten via administrator lukt ook niet, net getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Burningrights moet je bij start / programma / extra / Burningrights

Dan op extra / nero drivespeed klikken.

Kijk daar of alle cdrom ziet.

Hebt je ook update gedaan?

Start - standaardprogramma's . maar verder zie nergens extra of burningrichts terug. ofwel zit ik ergens verkeerd te zoeken, kan ook.

Update van nero zou denk ik de oplossing zijn. Bij het opstarten zag ik staan van 1995 - 2002. Ik denk dus dat die versie gewoon verouderd is en niet op vista werkt.

Waar kan ik dan een gratis update downloaden ?

---------- Post added at 12:41 ---------- Previous post was at 12:37 ----------

Heb je al geprobeerd met een ander brandprogramma?

Hier heb je alvast 3 goede brandprogramma's en nog gratis ook.

Gratis cd en dvd branden | Gratis Software Site Downloads

Als ik me niet vergis kan je met geen enkel van de 3 prog mp3 branden. Enkel gewone audio, waar max 20 track op geraken.

Heb het 1ste ff getest en daar was het toch zo en bij de andere zag ik nergens iets van mp3 staan.

Weet je toevallig geen programmas waar je zeker mp3 mee kan branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost !!

Heb dus gewoon gebrand via data-cd maken, en dat lukt blijkbaar ook voor mp3. Weer iets bijgeleerd zi.

Wrm het plots niet meer lukte via de andere "mp3-cd maken" weg, weet ik nog niet, but who cares...

Bedankt en dit mag gesloten worden als opgelost !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.