Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
yolan

[OPGELOST] Weer een probleem

Aanbevolen berichten

Dus, ik heb een probleem met mijn adobe photoshop CS4 Extended. Elke keer als ik een .png of zelfs een .jpg file wil openen, dan komt deze error:

Could not complete your request because thefile-format module cannot parse the file.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kun je de afbeelding wel gewoon bekijken? niet in photoshop, maar gewoon in windows viewer...

Als het niet mogelijk is, is de foto beschadigd en is ie gewoon niet te openen.

Als dat mogelijk is kun je een printscreen van de afbeelding maken, en dat vervolgens in photoshop plakken.

Een printscreen maak je door de 'Print Screen' of 'Prnt Scrn' toets van je toetsenbord te drukken. Dan maakt de computern een 'foto' van je beeldscherm.

Vervolgens open je photoshop en open je een nieuw document, plak je de printscreen et voila.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    1

Ja, ik kan de foto openn met Windows Viewer, maar, als ik eerst Print Scr moet doen, dan moet ik em eerst in paint enzo doen, als ik dat gedaan heb, zijn er al 5 min voorbij gegaan, en de kwalitei is ook niet zo goed ;)

@ Jürgen

Die heb ik alle drie geprobeerd, maar het lukte niet, mss een herinstallatie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...