Ga naar inhoud

video kaart asus EAX1600256Mb


Gast laptop

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een asus video kaart waar ik de drivers niet van vind ik vind het ook niet op internet. kan iemand mij helpen mij video kaart is asus EAX1600256Mb

mvg geoffrey

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedank :D maar welke moet ik downloaden bios, VGA, utilities of manual ? heb er paar geprobeerd en toen via winrar ge installeert sommige gingen andere weer niet.vb usus smart docter kan ik installeren maar hij zegt dat hij geen kaart kan vinden.(het probleem is opgekomen wanneer ik de pc geformateerd heb. alle drivers heb ik behalve EAX... zo kan ik geen spel spellen want "dit apparaat heeft geen ondersteunde videokaart" en ga mij pc traag... sorry voor de problemen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de problemen hoef je niet te zeggen ik help graag en je bent hier omdat je een probleem hebt.

ik neem aan dat je nog xp hebt?

dan op vga drukken waar dit achterstaat (4)

en dan daarvan de bovenste nemen (de bovenste is de meest recente versie en de onderste het minst.) en daarna installeren.

lukt dit alsnog niet kan je ook even naar Advanced Micro Devices Inc. gaan en dan rechts bovenin (kan afwijken omdat je resolutie nog niet goed staat) er staat iig download drivers.

dan bij de eerste graphics keizen bij de tweede je windows versie en bij de derde radeon en de vierde radeon x1600 series.

dan druk je op view results.

dan naar beneden totdat je ziet:

Option 2 - Individual Downloads

en daar bij display driver only op downloaden klikken.

je kan eventueel ook option 1 download alleen krijg je daar ook software bij en dat maakt mijn pc weer trager dus ik doe dat nooit ::-)

laat even weten of het gelukt is

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.