Ga naar inhoud

foutmeldingen pc


ion

Aanbevolen berichten

Kan me niet herinneren dat ik de zin " Vertel me nou niet dat ik de handleiding moet lezen om deze te veranderen ..." geschreven heb die staat ook al op blz8, zal den ouwen dag zen zeker.

Laten we het even On-topic houden mensen...

Die 2GB zal wel wat helpen maar met FSX niet echt hoor...

Die is gewoon niet gemaakt om 'normale' systemen te draaien, alhoewel die wel goed schaalt.

Een beetje een raar spel, maar voor de rest geen problemen?

Krijg je nog foutmeldingen ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi aarondk1,

Terug contakt kunnen krijgen met de pc winkel en pc een weekje binnengedaan om eens grondig te laten nakijken, volgens de uitleg van de techniekers aldaar was er geen geheugenlatje defect en aan de rest van de pc scheelde ook niets, het probleem kwam voorts uit een instelling in het game, namelijk de instelling van aantal frames P/S dat stond op 20 frames en omdat er een GeForce 9600GT in deze pc zit die veel meer aankan moest dat op unlimited staan, dus probleem opgelost!!!!!

Ik dus blij en opgewekt naar huis pc dadelijk aangesloten en na een 1/2 uur flightsim,

pats, boem.... terug het blauwe scherm, heb dan maar terug de winkel opgebeld en gezegd dat ik na een 1/2 uur flightsim terug bij af stond, na wat over en weer gepraat heeft men dan aangeraden de joystick eens af te koppelen en met het toetsenbord eens verder te spelen dit gaf geen blauw scherm meer maar na een tijdje kreeg ik een andere foutmelding een runtime fout of zoiets, volgens de winkel zou dit aan fouten in het spel kunnen liggen en is hier niets aan te doen.

Dus aarondk1, eigenlijk zit er dus nog niet veel verbetering in en sta ik bijna even ver als vroeger, ga de joystick nog eens laten kontroleren maar verder valt er maar weinig aan te doen vrees ik, dit game is inderdaad niet bestemd voor gewone systemen.

Als er nog onverwachte oplossingen uit de bus zouden vallen dan laat ik je het in een andere topic nog wel weten, ik denk dat we deze hier wel kunnen afsluiten.

Allen bedankt voor de moeite en tot weder horen.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FSX moet wel draaien op een 9600GT, ik had een beetje dezelfde problemen als jij.

En mijn moederbord was kapot, nu heb ik een 9800GT en FSX werkt hier goed hoor.

Er is nu weinig meer aan te doen, van hier uit, ik laat het topic maar even open, moest je nog vragen hebben mag je die hier altijd stellen.

Ik wens je veel succes, misschien komt iemand anders hier nog met een oplossing ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi aarondk1,

Wil je me nu zeggen dat flightsim x deluxe ook in jou bezit is en dat die bij jou wel draait, welverdorie, kun je me dan eens zeggen op welk level die bij jou draait, en welke resolutie jij gebruikt?

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi aarondk1,

Hoor niets meer van je maar je bent mischien op verlof, als dat zo is wens ik je een prettig verlof toe.

Als je niet op verlof bent en je het niet erg vindt dat we eens wat dieper ingaan op flightsim x deluxe kan je me dan laten weten hoe je dat wil?

Weet wel niet wat Stegisoft met PB bedoelt, indien je het op die manier wil kan jij me

zeggen wat dat juist is.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PB betekend Prive Bericht.

PB doe je gewoon op de naam klikken en dan bericht klikken en dan prive bericht

Heb dan al een paar PB verstuurd maar krijg geen reactie, zal wel op verlof zijn dan.

Bedankt voor je antwoord.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.