Ga naar inhoud

foutmeldingen pc


ion

Aanbevolen berichten

Hoi Aarondk1

krijg 3D Mark06 met geen enkel program open weet je hier raad op?

gr ion.

Dat is toch gewoon een .exe? Daar moet je geen programma voor hebben.

Download 3D Mark 06 anders van hier, slaag die bijvoorbeeld op op je bureaublad.

Even dubbelklikken en de installatie volgen...

Dan start 3D Mark op, dit duurt wel even en dan moet je een paar seconde wachten want je hebt de gratis versie. En dan verschijnt er "Ok" en daarop moet je klikken.

Dan klik je op "Run 3D mark" en dan word het afgerond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi Aarondk1

Heb 3d mark laten lopen zal de bijlage hier plaatsen maar ik weet niet of je er iets kan mee doen.

Ben ook naar de settings in flightsim aan 't kijken lijk je gevraagd hebt en inderdaad heb eerst opgezocht welke resolutie de monitor moet hebben alsook de joystick en flightsim zelf, en die alle 3 gelijk gezet, ook ben ik in het game aan't kijken wat ik stiller kan zetten zonder dat het game aan kwaliteit moet inboeten en tot nu toe heb ik al een vlucht of 5 gedaan zonder foutmeldingen, supper he.

Ga nog verder experimenteren en hou je verder op hoogte van de uitslag.

gr ion.

post-9148-1417703842,1591_thumb.jpg

post-9148-1417703842,2612_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aarondk1,

Ik heb al andere spellen gespeeld bv trackmania en de weergave is dan super de luxe,

ook met die test liet men fragmenten van films zien denk ik en die weergave was ook weergaloos, de weergave in de flightsim is misschien de helft van die andere spellen kan dit toch aan die geheugenstaafjes hangen, als ik er bv 2a3 zou bij steken dan is de weergave misschien ook weergaloos.

PS: hoe weet ik welke soort geheugenstaafjes in de pc zitten??

Wat bedoel je hiermee: Dit is de standaard handtekening. Vertel me nou niet dat ik de handleiding moet lezen om deze te veranderen ...

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi stegisoft,

Ben niet zo thuis in dat pc rijk of forums ik ben 58 jaar en en dan kan je dat jong volk niet meer volgen.

Heb ik ergens een handleiding geweigerd, snap het niet zo goed!!

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je schreef:

Vertel me nou niet dat ik de handleiding moet lezen om deze te veranderen ...

Installeert Everest

Start Everest.

Even geduld.

Je kan onmiddelijk zien welke moederbord, geheugen enz. inclusief naam en al.

Wilt je een log hier uploaden dan zo doen:

Bovenaan op rapport / snelrapport / zuivere tekst

Nu moet je wel langer wachten en dan krijgt je een log.

Onmiddelijk opslaan waar je wilt zetten.

Dan upload je uw log.

Nota: je bent nooit te oude om te leren..ben zelf ook van die type..wel iets jonger..dus is mijn geest ook jonger dan die van u.:tongue::tongue::tongue:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi stegisoft,

Kan me niet herinneren dat ik de zin " Vertel me nou niet dat ik de handleiding moet lezen om deze te veranderen ..." geschreven heb die staat ook al op blz8, zal den ouwen dag zen zeker.

Heb het verkoopscontract van pc terug gevonden weet nu wat er juist allemaal inzit

ga morgen 2 GB geheugen bijhalen dan spreken we verder.

gr ion.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.