Ga naar inhoud

Een pc van 4 x 3.0 GHz ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

PCH is PC-Helpforum, dat zijn wij dus haha :D

ik ben even een reactie op je berichtje aan het maken hoor, komt er zo aan ;-)

---------- Post toegevoegd om 11:42 ---------- Vorige post was om 11:38 ----------

asrock is inderdaad niet meer van asus! is nu helemaal zelfstandig!

ik heb dit samengesteld

@aaron

je bent de HDD vergeten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste vanwege het feit hoe je de computer wilt gebruiken.

Deze heeft een onboard videokaart en dat wilt zeggen in de moederbord en dus geen apart videokaart. Zo zijn nog vele andere dingen onboard.

Nu wilt je Photoshop enz gebruiken en deze vragen nogal veel van de computer.

Voor u computer type zou misschien Photoshop versie 2 nog enigszins mee kunnen werken maar vanaf 3 is dat een stuk moeilijker.

Daarbij kost die computer bijna zoveel als een netbook.

Weliswaar gaat het om de vorige generatie van AMD.

Als je goed leest dan kunnen ze daar ongelooflijk goed verbloemen.

Een voorbeeld: hoogwaardige kwaliteit met Front Audio en USB

Wel er niks hoogwaardig aan zoiets want als dat waar is dan kan je perfect grote luidspreker op aansluiten. Zoiets vindt je meestal op alle kasten.

Je hebt 3 soorten computerzaken en of computers verkopen.

De ene die de aller-goedkoopste computer maken waar ze waarschijnlijk weinig verdienen maar des te meer verdienen aan herstellingen.

De andere verkopen computers zonder enige kennis.

De andere doen voor kwaliteit en service.

Daarbij mag u niet vergeten hoe het zit als het hersteld moet worden. Sommige bedrijven durven wekenlang aan de herstelling doen.

We begrijpen wel dat u budget beperkt is maar je kan beter geen computer kopen dan een slechte. Zo had ik een computer gewonnen met tombola. Wel ik heb meer uitgegeven aan herstelling dan een nieuwe kopen. Zo had ik ook een gratis computer bij een website. Wel niks anders dan miserie gehad.

Nu bekijk ik zo: beter wachten tot je meer geld hebt en dan pas kopen en van toen af heb ik geen enkel computer naar de computerzaak moeten brengen op één na wegens productiefout en we hebben toch wel veel computers. Akkoord: ik kan nu zelf computer in mekaar steken maar dat wilt niks zeggen.

Het is het materiaal die het doet.

Een mens kan zonder computer maar eenmaal een computer hebt is het heel moeilijk om zonder te kunnen. Geloof me dit: een computer die niet werkt is frustrerend.

Dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je uitgebreide uitleg! ik zal wel wat meer sparen dan! Lijkt me ook verstandig.

Wat ik dan niet begrijp is dat mijn ( die ik op het oog heb) computer een snelle compressor heeft. Dan kan het bijna niet meer mis gaan denk ik bijmezelf.

Wat ook belangrijk is voor de zware applicaties zoals adobe softwares.

Dat is eigenlijk het aller belangrijkste in mijn geval. Volgens mij had

ik mij leraar een keertje horen zeggen dat de videokaart niet zo belangrijk is!

Maar wel een redelijke moederbord en min. 2gb ram geheugen vereist.

En hij het over Am3 ofzoiets. Ik weet het ook niet meer!

Na de vakantie zal ik maar eens vragen, dan zal mijn budget vast wel zijn gestegen!

Hoe zou jij voor mij een pc van 550 samenstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Photoshop werkt inderdaad vooral op processorkracht en niet op de grafische kaart.

AM3 is ongeveer hetzelfde als AM2(+), buiten dat de meeste AM3 borden DDR3 (was sneller is, maar ook duurder, meer toekomstgerichter ook) en de meestal AM2+ borden zijn DDR2(goedkoper maar trager).

Voor 550 euro kan je al iets veel mooiers samenstellen...

Dit krijg je voor 550 euro (hardeschijf inbegrepen), dat is al heel wat sneller dan diegene van 350 euro...

Ik denk dat dit wel aan je eisen voldoet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooie goed samengestelde computer voor de prijs van 550 euro.

Zeer goed met het oog van geheugen uitbreiding en toekomstige upgrade.

Moederbord van een betere merk en vergelijkbaar met Asus.

Eigenlijk zie ik maar één minpuntje en dat er geen e-sata bij is maar dat is tegenwoordig geen probleem omdat er ook maar liefst 3 FireWire bij zit wat veel is en met verloopstuk kan je ook van alles mee doen zoals Sony camera enz.

Indien niet teveel bijkomt dat zou ik een hardeschijf nemen met 32 mb cache maar anderzijds is de SSD schijven in opkomst dus kan je toch voorlopig verder met die harde schijf tot de prijzen van SSD dalen die ook in die computer kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.