Ga naar inhoud

HELP ALSJEBLIEFT! Gateway offline


Gast dkaa94

Aanbevolen berichten

Hoeveel de CPU warm mag worden is geen universeel gegevens.

Algemeen kan je zo bekijken: 45 tot 65° maximaal met echt uiterste 85°

Harde schijven mag maximaal bij belasting 49° zijn. Ideaal 43° of kouder.

Mijn collega heeft nog niet geantwoordt dus zal ik bij deze antwoorden.

Je hebt 2 x 1024 mb geheugen. (2GB)

U moederbord kan maximaal 2 x 512 mb aan.

Wat gebeurd er nu:

De bios moet nu geheugen naar beneden brengen tot 2 x 512 mb en dus moet de bios ook de processor aanspreken want de helft naar beneden brengen is ook voor de bios veel. Dus wordt de processer warmer.

Daarbij gebruikt u ook Sidebar en vreten echt veel geheugen en weer wordt de processor warmer.

Dan moet nog de scanner werken en die vraag ook al geheugen en weer wordt de processor warmer.

Daarbij draaien op achtergrond veel programma bij u zoals messenger en nog veel onnodige programma alsof je met tien programma tegenlijkertijd bezig ben.

Moet nu echt die klok erbij? Zie je windows klok niet?

Je hebt nog altijd niks gedaan.

Maar door het feit dat uw geheugen naar beneden moet gebracht worden en door het feit dat uw geheugen nog slechts 1 GB wordt moet nu ook de harde schijf swap geheugen aangesproken worden en die van de videokaart.

Uw schijf begint al behoorlijk warm te worden.

Dan begint je met een programma en weeral moet de processor aangesproken worden maar die is al 100% bezet en nu moet de hardschijf weeral aangesproken worden.

Gevolgd: processor wordt heet en harde schijf wordt superheet.

Nu moet je enkel een zware programma of games starten en uw computer moet flippen.

Ik heb bij mijn zoon Windows 7 geinstalleerd.

Processor verbruikt bij niks doen 0% tot 1% - Bij u 100%

Er is wel nog geen virusscanner erop maar veel hoger kan het niet zijn.

Op mijn laptop met viruscanner en firewall enz.

processor verbruikt 2% tot 7% - Bij u 100%

Ook hier geen sidebar.

Ik heb messenger, skype en vele andere programma.

Maar ik heb maar twee ogen en twee handen.

Doch ik laat geen enkel programma zoals messenger opstarten bij opstarten van windows. Dat is gewoon nutteloos.

Als ik messenger wilt hebben start ik die gewoon of is dat te moeilijk voor u?

Volgens mij niet want je moet uw handen veel gebruiken bij games.

Waarom hebt je sidebar nodig?

Omdat het mooi is?

Sidebar alleen al verbruikt minstens 15% van de geheugen en dit enkel om een grote klok en nog wat te laten zien. Terwijl je amper naar kijkt.

Daarom is het beter om dit te doen:

Sidebar uitschakelen.

Geen onnodige programma laten opstarten met windows.

Beperkt u tot de virusscanner en firewall met één malware scanner die meestal ook in de virusscanner bevindt.

Bluetooth uitschakelen als je niet nodig hebt.

U runt zelfs torrent programma die erg veel geheugen vragen want uw virusscanner is er ook mee bezig.

Maar ondanks alles zou ik nooit Vista of Windows 7 draaien met uw hardware gegevens. Ik kan perfect met mijn computer Windows 7 draaien als ik een nieuwe videokaart insteek. Ondanks ik 2 GB geheugen heb denk geen haar van mij om Vista te installeren. Waarom zou ik een dikke koe trekken als ik evengoed een kalf kan trekken. Zo ook met computer.

Ik heb veel liever een snelle XP waarmee ik snel kan werken dan een langzame Vista dat ik bij wijze van spreken voor ieder programma een kan koffie kan drinken.

Dat is mijn mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.