Ga naar inhoud

Spellingscontrole outlook probleem


Aanbevolen berichten

Geachte,

Sinds kort werk ik met Windows Vista ( Outlook 2003 ) doch heb ik volgend probleem met mijn spellingscontrolle.

Daar mijn correspondentie voornamelijk in het Engels gebeurd heb ik hiervoor Engels ( Groot Brittanië ) ingesteld via Opties, Extra, Spelling.

Indien ik nu een email verstuur, verschijnt een kader : waarin taal voor woordenlijst : Nederlands, indien ik dit nu verander in Engels werkt dit niet en komt er steeds weer Nederlands te staan.

Ga ik in het te verzenden email bericht naar TAAL en stel ik hier ook weer Engels ( Groot Brittanië ) in en tevens als standaard werkt dit ook niet.

Mijn systeem blijft Nederlands aangeven en stelt geen alternatieve woorden in het Engels voor , voor deze welke rood onderlijnt zijn, hetgeen zeer vervelend is, daar ik buiten Engels ook correspondentie heb in het Frans en Duits.

Vroeger bij Windows 2000 met Outlook 2003 werkte dit perfect.

hoe los ik dit probleem op, graag een advies aub.

Bij voorbaat dank.

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.