Ga naar inhoud

webpagina kan niet worden weergegeven


Gast ingrid68

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dedju, was te mooi om waar te zijn...

Probeer eens het volgende: Start > Uitvoeren; typ cmd <enter>

Typ nu nslookup microsoft.com

Krijg je daarop een antwoord?

Dit krijg ik als melding:

Server:unknown

Adress: 192.168.x.x.:53

Niet-bindend antwoord:

Naam: microsoft.com

Adress: 207.46.197.32, 207.46.232.182

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit krijg ik als melding:

Server:unknown

Adress: 192.168.x.x.:53

Niet-bindend antwoord:

Naam: microsoft.com

Adress: 207.46.197.32, 207.46.232.182

Ok, dan ligt het niet aan je DNS-instellingen/server. Had niet gelezen in je originele post dat je wel kon pingen...

Enkele vraagjes dan:

1. Welke versie van Internet Explorer heb je?

2. Heb je een firewall?

3. Krijg je op de foutpagina van IE verdere foutinformatie (zoals server niet gevonden oid) en/of een HTTP-foutcode?

4. Welke provider gebruik je? (misschien is een proxy verplicht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan ligt het niet aan je DNS-instellingen/server. Had niet gelezen in je originele post dat je wel kon pingen...

Enkele vraagjes dan:

1. Welke versie van Internet Explorer heb je? 7.0.6000.16890

2. Heb je een firewall? ja, maar maakt niet uit of die is ingeschakeld of niet

3. Krijg je op de foutpagina van IE verdere foutinformatie (zoals server niet gevonden oid) en/of een HTTP-foutcode?

nee, geen verdere foutmeldingen

4. Welke provider gebruik je? (misschien is een proxy verplicht)

Tele2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel stomme vraag nog: In het menu extra staat "Offline werken" toch niet toevallig ingeschakeld?

Heb even geen ideetjes meer die me zo direct te binnen schieten... Iemand anders nog wel?

:D:D Nee, die staat niet aangevinkt....:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willen we ook hier eens kijken of malware de boosdoener niet zou kunnen zijn ?

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willen we ook hier eens kijken of malware de boosdoener niet zou kunnen zijn ?

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

beetje lastig om dat te downloaden als ik niet eens een website kan openen. zit dit bericht op een andere pc te versturen

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje lastig om dat te downloaden als ik niet eens een website kan openen. zit dit bericht op een andere pc te versturen
Klopt ... maar downloaden op de andere PC naar USB-stick en zo overbrengen naar probleem-PC zou dan wel moeten kunnen, niet ?
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.