Ga naar inhoud

Notebook Grafische Kaart


Airandius

Aanbevolen berichten

De HP ProBook 4510s (NX685EA) voor 717 euro en de Samsung R610 AS08 voor 646 euro.

Ze zijn bijna gelijk aan elkaar op twee dingen na, de processor en de grafische kaart.

De processor van de HP is verreweg beter dan die van de Samsung (een C2D P7570 tegen een C2D T6400).

De grafische kaart weet ik echter niet, in de HP zit een ATI Mobility Radeon HD 4330en in de Samsung een nVIDIA GeForce Go 9200M GS.

Maar ik heb nooit gehoord van een nVIDIA GeForce Go 9200M GS, ik kan wel info vinden over een nVIDIA GeForce 9200M GS deze is sneller dan een HD4330 volgens notebookcheck. (HELP)

Maar er staat ook dat de Geforce 9200M GS maar 256MB geheugen heeft terwijl bij de samsung computer staat dat de Geforce Go 9200m GS 512MB heeft.

Ik ben in de war, kan iemand mij uitleggen welke grafische kaart nou beter is? Bestaat een Geforce Go 9200m GS 512MB wel? Ik kan dit nergens terug vinden behalve bij de samsung computer.

Notebookcheck: NVIDIA GeForce 9200M GS

Notebookcheck: AMD ATI Mobility Radeon HD 4330

notebook met optimaal 16" HD display R610 AS08 - R Serie - notebooks | SAMSUNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt het veel uit? Op geen een van de twee grafische kaarten ga je kunnen gamen.

Volgens mij zijn ze ongeveer gelijk, de HD4330 zal iets trager zijn zoals je zegt.

En dat van die GO moet je niet te veel opletten, dat gebeurt wel vaker dat de naam wat anders is.

Het is en blijft een gewone 9200m GS waar je zeker niet mee gaat kunnen gamen vrees ik ;-)

Misschien een klein beetje, de kaart haalt ook maar 1700 punten in 3Dmark06.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er niet mee gamen, heb al besloten te sparen voor een desktop om mijn huidige te vervangen. Het is voor photoshop (wat zeker wel kan) en waarschijnlijk het meest intensieve is 3Dmax06.

Heb die van HP besteld, eindelijk van dat gedoe af, nu maar hopen dat het door de keuring komt. :D

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.