Ga naar inhoud

Geen PPS meer.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleem, en zeg meteen "mea cumpa".

Ik werk met Windows 8.1 en Microsoft PowerPoint 2003.

Ik ontving een PPS van een kennis, zonder muziek, probeerde met volgende link deze leesbaar te krijgen: Download PowerPoint Viewer from Official Microsoft Download Center

Ik kreeg volgend scherm:

post-42967-1417705841,7251_thumb.jpg

Sinds het installeren van PowerPointVieuwer, krijg ik geen vertrouwd pps-icoontje meer, maar een blanco icoontje

zoals hieronder in voorbeeld:

post-42967-1417705841,7533_thumb.jpg

in plaats van:

post-42967-1417705841,772_thumb.jpg

Ik kan geen enkele PPS meer openen, niet diegene die ik opsloeg in een map, noch deze die ik nu nog ontvang

via e-mail.

Wanneer ik een PPS wil openen krijg ik keuze uit een aantal APPS, doch geen enkele die refereert naar PowerPoint.

Wat staat mij te doen ?

Graag een seintje a.u.b.

Rolle. :hmmmm:

post-42967-1417705841,6879_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik, zoals ik reeds schreef, een PPS met muziek en geluiden, van een kennis, niet kon openen met de muziek !

Daarom kreeg ik een tip van een vriend, om PowerPointViewer te installeren, die dit zou oplossen.

Doch in mijn geval heeft het mijn probleem verergerd naar mijn huidige situatie.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC Helpforum moderator bericht:

Rolle,

het valt me op dat jij je vraag quasi tegelijkertijd op minimum twee fora hebt gepost.

Met een dergelijke aanpak span je niet enkel nodeloos meerdere paarden voor je kar, maar ga je op den duur ook zelf de bomen door het bos niet meer zien: de tips en de posts gaan mekaar immers overlappen ... aangezien je "hier" je probleem later hebt gepost dan "ginder" gaan we je topic "hier" eventjes on hold zetten, zodat je je "daar" volledig mee op het oplossen van de problematiek kan storten. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.