Ga naar inhoud

Kan PC niet formateren.


control143

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik start dus mijn computer op via de DVD omdat ik er alles wil afsmijten.

Je kan dan eerst je taal/land/toetsenbordinstelling kiezen, daarna wil ik dus op "Uw computer herstellen" duwen om dan naar de opdrachtpomp te gaan en mijn c: schijf te formateren.

Als ik op "Uw computer herstellen" duw krijg ik dus deze error: "Deze versie van opties voor systeemherstel is niet compatibel met de versie van windows die u p robeert te herstellen. Gebruik een herstelschijf die met deze versie van windows compatibel is".

Heb het al op google gekeken maar zonder resultaat.

Ik wil dus mijn c: schijf formateren maar dit kan ik dus niet doen..

Help aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Oeps twee anderen waren sneller :D

Heb je een merk PC? geef dan merk, model en modelnummer door.

Welke Windows versie en bit- versie heb je op de PC staan?

Welke DVD heb je in de PC geplaatst om alles eraf te smijten?

Is het gewoon je bedoeling om Windows te herinstalleren op die C schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een merk PC? geef dan merk, model en modelnummer door.

Welke Windows versie en bit- versie heb je op de PC staan?

Welke DVD heb je in de PC geplaatst om alles eraf te smijten?

Is het gewoon je bedoeling om Windows te herinstalleren op die C schijf?

Ik werk met windows 7 64bit, het is een samengestelde pc door een winkel die nu al gesloten is.

Ik had mijn windows 7 DVD in de pc geplaatst en dan laten opstarten via de DVD.

Ja ik wil windows herinstalleren op mijn c, schijf. Maar wil liefst alles eraf ook.

En sorry voor een 2de topic, maar mijn 1ste topic gaat eerder over iets anders en de meeste lezen natuurlijk meestal de vraag wat normaal is!

mvg

Edit, stikker vind ik niet subiet van windows. Hij is wel van het dvd doosje gedaan want er hangt daar nog een stikker op met "bestig dit certificat van echtheid aan de buitenkant van de pc"

Mss hangt het in de pc, zal straks kijken dan.

aangepast door control143
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan even in de handleiding die Asus gaf onder Stap 2

Aangepaste installatie

Deze optie is WEL aan te raden. Is er nog een Windows-versie aanwezig op je pc, dan wordt die onherroepelijk verwijderd! Dat is eigenlijk wat we willen, een propere Windows!

We kiezen voor "Aangepaste Installatie".

Nu moet je gaan selecteren op welke schijf/partitie Windows 7 terecht moet komen. Meestal is dit de C: partitie. Hebt u meerdere partities, kan je Windows bijvoorbeeld op een C-schijf zetten en je documenten op de D-schijf.

Verzeker je eerst dat je een installatie code hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het doe via de manier zoals beschreven in de guide die Asus linkte dan lukt het ook niet.

Nadat ik op "Installeer windows" klik komt erop "Setup Starten..." na 1uur stond dit er nog steeds op.

Dan mijn cd in mijn broer zijn laptop gestoken (die ook op win7 werkt) en na 1minuut was ik al verder.

Iemand een idee wat het prob kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je voorheen bepaalde problemen met je pc, zoja welke?

Was je pc misschien erg langzaam of iets dergelijks?

Ja inderdaad ! Al een maand of iets langer.

http://www.pc-helpforum.be/f167/groot-probleem-met-mijn-pc-37795/

Deze topic, daarmee dat ik hem wil formateren omdat ik dan misschien eindelijk ervan af was!

Ik denk dat het een probleem is met windows, of iets met harde schijf? (Telkens ik hem opstarte komt erop "No Hard Disk Found" Dit al sinds maart toen ik hem aankochte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.