Ga naar inhoud

[OPGELOST] opstarten in veilige modes


pcharleyhouse

Aanbevolen berichten

Normaal gezien start een pc enkel op in veilige modus als de gebruiker daar uitdrukkelijk voor kiest.

Je moet namelijk tijdens het opstarten de toets F8 indrukken om het keuzemenu te krijgen waar je kan kiezen voor opstarten in veilige modus.

Bij een normale opstart zal je dus nooit in veilige modus terecht komen.

wel als de stroom ineens uitvalt of als hij ineens uitvalt je pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas ben ik niet geholpen. ik denk dat een ieder wel weet hoe je een pc netjes afsluit.

het probleem is ontstaan doordat er bij het opstarten van de pc nog een installatie dvd in de lade zat.

volgens mij, maar ik ben enorme leek op dit gebied, start de pc nu in veilige modus.

graag wil ik weer als vanouds de pc lekker opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens

Zet de PC aan en druk op de F8 of F5 toets. Gebruik daar de mdus modus normaal starten, lukt dit niet probeer dan eens opstarten in VGA modus. Als het niet lukt in VGA modus, weet ik echt geen andere oplossing meer, tenzij je bootinstellingen in het bios niet in juiste volgorde staan, en nog steeds staat ingesteld als primair station je cd of dvd rom apparaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.