Ga naar inhoud

[OPGELOST] Adressen van Outlook naar Outlook Express


Jaguar

Aanbevolen berichten

dat weet ik dat ik de functie Berichten, Adressen exporteren.

Bestand>Exporteren ...enz.. heb en waar dat wab bestand ook,

doch dat wab bestand in Outlook Express is NIET hetzelfde als in Outlook

en het is dat wat ik zoek om mijn contactpersonen van Outlook naar

Outlook Express over te brengen. :hmmmm:

Want als je klikt op Importeren>Adresboek dan hebt ge maar juist dat wab.bestand en als je klikt op Importeren>Ander Adresboek dan komen er daar verschillende in maar NIET dat van OUTLOOK :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Serge,

Dit is wel nattevingerwerk :)

In Outlook heb je de functie Berichten, Adressen exporteren. Bestand>Exporteren ...enz..
Hierbij zal je minstens moeten omschrijven in welke vorm Jaguar zijn/haar adressenbestand moet exporteren, zodat hij het later in OE terug - zonder problemen - kan importeren. Zonder deze info kan hij/zij geen stap verder.
wab bestand kan je vinden c:programmas/outlook express
Dat is nu net het bestand dat Jaguar wel weet te vinden. Zijn/haar vraag gaat over het adressenbestand in Outlook, niet in OE. Even beter opletten :s
Eigenlijk heb je die niet nodig omdat alles geregeld is via im- en export.
Importeren en exporteren, dat klopt ... maar je moet er wel bij zeggen hoe dat dan wel moet, anders heeft Jaguar hier ook geen boodschap aan.

@ Jaguar,

De adressen in Outlook zitten mee verwerkt in het .pst-bestand (dus moet dat zo iets zijn als outlook.pst, zou ik denken). In je Outlook moet je eens bekijken in welke vorm je onder Bestand -> Exporteren het adressenbestand kan opmaken. Kies dan voor een vorm die ook door OE gebruikt kan worden onder Bestand -> Importeren. Mocht ikzelf Outlook hebben, dan zou ik het je (waarschijnlijk) kunnen vertellen, maar helaas. Nu zal je zelf even moeten experimenteren of wachten op een meer duidelijke toelichting van Serge of een andere forum- en Outlookgebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Kape, jij begrijpt me.

Zal er wat mee experimenteren , als ik het gevonden heb zal ik het laten weten en verder nog wat afwachten op de één of de ander die er meer van af weet maar toch bedankt om alles op een rijtje te zetten

groetjes

Jaguar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar het is simpel vandaar dat ik een kort antwoord gaf.

Je zet Outlook even als standaard e-mail client.

Daarna open je outlook Express.

Bestand>importeren>Ander adresboek.

Persoonlijk Microsoft Exchange-adresboek.

En klaar, sorry voor mij ligt het voor de hand...

Als je iets niet begrijpt moet je het vragen hoor :)

post-3733-1417703751,4988_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja laat maar weten als je nog ergens een probleem mee hebt.

Soms snij ik mijn antwoorden wat kort ... mijn excuses ervoor.

Omdat sommige dingen zo voor de hand liggen voor mij, denk ik dat andere gebruikers er ook snel mee weg zijn.

Jij ook nog een prettige avond... en laat iets weten

Serge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.