Ga naar inhoud

[OPGELOST] outlook,google of iets anders ?


vanderavert

Aanbevolen berichten

Hello , ik heb al een aantal weken een probleem.:s Vanaf na 1 uur , maar soms duurt het langer tot wel na 3 uur , kan ik plots geen google meer lezen en kan ik met mijn gmail niets meer versturen , alles van mijn google word gecodeerd.(zie bijlage ) en ook sommige andere sides zijn onleesbaar . Ik heb al verschillende virusscanners geprobeerd , programma's verwijderd en teruggezet , niets hielp tot hiertoe . Wie kan me helpen ?:bawling:[ATTACH]1378[/ATTACH] v.( ik hoop dat de bijlage werkt vermits dit de eerste keer is op dit forum )Als ik terug opstart gaat alles terug perfect maar dan weer voor maar een bepaalde tijd en terug van dattum.Om zot te worden .Gelieve niet te technisch te antwoorden want zoveel ken ik nog niet pc.

post-4868-1417703782,3218_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

hello kape , heb gedaan zoals gevraagd en volgend bestand opgeslagen ;[ATTACH]1384[/ATTACH]hopelijk kan iemand daar aan uit , bedankt in alle geval al voor de moeite , v .

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll

O3 - Toolbar: ZoneAlarm Spy Blocker Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll

O23 - Service: ASKService - Unknown owner - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\AskService.exe

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Open een nieuw kladblok bestand.

Kopieer de onderstaande code in het kladblok bestand.

SC STOP ASKService 
SC DELETE ASKService

Ga naar Bestand -> Opslaan als..

-- Bij Opslaan in kies je: Bureaublad

-- Bij Bestandsnaam zet je: Fix.bat

-- Bij Opslaan als type selecteer je: Alle bestanden (*.*)

Dubbelklik Fix.bat vanaf je bureaublad.

Er zal een scherm komen, wacht af totdat deze verdwijnt en er een log tevoorschijn komt.

Post dit log en verwijder vervolgens Fix.bat.

Verwijder volgende vetgedrukte map met Windows Verkenner :

C:\Program Files\AskBarDis

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)

De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.

Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll

O3 - Toolbar: ZoneAlarm Spy Blocker Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll

O23 - Service: ASKService - Unknown owner - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\AskService.exe

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Open een nieuw kladblok bestand.

Kopieer de onderstaande code in het kladblok bestand.

SC STOP ASKService 
[b]SC DELETE ASKService[/b]

Ga naar Bestand -> Opslaan als..

-- Bij Opslaan in kies je: Bureaublad

-- Bij Bestandsnaam zet je: Fix.bat

-- Bij Opslaan als type selecteer je: Alle bestanden (*.*)

Dubbelklik Fix.bat vanaf je bureaublad.

Er zal een scherm komen, wacht af totdat deze verdwijnt en er een log tevoorschijn komt.

Post dit log en verwijder vervolgens Fix.bat.

Verwijder volgende vetgedrukte map met Windows Verkenner :

C:\Program Files\AskBarDis

Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware).

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)

De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.

Daarna zal het vragen om de computeropnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Hello daar kape , ik denk dat ik alles correct gedaan heb zoals beschreven en heb volgende logs gemaakt ; hijackthis 2.txt. hopelijk heb ik het juist gedaan ( enkel bij fix is er geen log ofzo opengegaan ) en is het probleem oplosbaar of opgelost .:D In alle geval al 1000 keer bedankt voor de moeite en de last van een pcleek. V:-)

mbab log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel schijnt alles nog altijd te werken , ik denk dat kape zeeer goed op de hoogte is van problemen die voorkomen , BEDANKT in alle geval !!!!! Als het opgelost is , kun je dan zeggen waar de fout zat , program of verkeerde dingen gedaan zodat ik dat kan vermijden in het vervolg. Momenteel zit ik ook met het probleem dat limewire soms meer dan een uur verbinding zoekt maar geen vindt ,dat is al enkele weken zo. Moet ik dan een program verwijderen of zo , firewal afzetten misschien ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zat - voor zover we nu nog kunnen bekijken - in het downloaden van de ASK Toolbar.

En wat Limewire betreft - ben absoluut geen voorstander van deze P2P-programma's omdat ze vaak voor heel wat rotzooi op de PC zorgen - zou je dit best eens volledig uninstallen en (als je dat zelf wil) opnieuw een volledige nieuwe versie downloaden en zien of dit enig verschil geeft.

Zeker die firewall niet uitschakelen, want dan geef je een stuk van je beveiliging op ... en dat is niet het meest aangewezen idee :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem zat - voor zover we nu nog kunnen bekijken - in het downloaden van de ASK Toolbar.

En wat Limewire betreft - ben absoluut geen voorstander van deze P2P-programma's omdat ze vaak voor heel wat rotzooi op de PC zorgen - zou je dit best eens volledig uninstallen en (als je dat zelf wil) opnieuw een volledige nieuwe versie downloaden en zien of dit enig verschil geeft.

Zeker die firewall niet uitschakelen, want dan geef je een stuk van je beveiliging op ... en dat is niet het meest aangewezen idee :s

Sorry kape , ik heb iets te vroeg gejuicht want moest zopas terug opstarten door hetzelfde probleem , onleesbare google , pc help forum kon niet meer gevonden worden ( 'k was aan het zoeken hoe je een bedankje plaatst , maar weet nog altijd niet hoe ) enzoverder . Het is ook zo dat ik van een side niet naar een andere kan als dat gebeurt , dan komt die blauwe kader van ; kan adres niet vinden verbinding misschien niet goed ,maar bij testen werken verbindingen normaal .:bawling::bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.